kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۶۷۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰

جزئیات و زمان برگزاری سی ‌و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد (اخبار ادبی و هنری)

جزئیات سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد.
 
 
 
 جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با مدیران سی ‌و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگو؛ سعید مجیدی، مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی و حسین تیموری؛ مدیر کمیته اجرائی و پشتیبانی سی‌ و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ علیرضا نادعلی شهرستانکی عضو و نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و همچنین نمایندگان دستگاه‌های مختلف مشارکت‌کننده در برگزاری نمایشگاه کتاب برگزار شد.
علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی ‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در این نشست اظهار کرد: این رویداد از نوزدهم تا بیست ‌و نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با تمهید ویژه‌ای که در حوزه ساخت و بهره‌برداری مصلای امام خمینی(ره) صورت گرفته است، برگزار می‌شود که بخش‌هایی از پیشرفت این مجموعه در ایام برگزاری نماز عید فطر قابل مشاهده بود.
وی افزود: ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همچون سال‌های گذشته از ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰ است و روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود؛ روزهای برگزاری این دوره از نمایشگاه همزمان با دهه کرامت و ایام سرور در فضای کلی کشور همراه است.
مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران کشور، هند را مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران دانست.
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران با بیان اینکه پیرنگ جدی نمایشگاه سال جاری موضوع فلسطین و غزه خواهد بود، عنوان کرد: گروه‌های فلسطینی و گروه‌های داخلی فعال در حوزه فلسطین با مردم در مورد مسائل فلسطین و مقاومت صحبت و از این ظرفیت تبیینی استفاده می‌کنند.
نادعلی، نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز در این نشست اظهار کرد: به خاطر میزان مساحتی که نمایشگاه کتاب تهران نیاز داشت، مجبور هستیم این دوره را نیز در مصلی برگزار کنیم و مجموعه شهر آفتاب، آن میزان مساحت که مورد نیاز نمایشگاه کتاب بود را نتوانست تأمین کند.