kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۶۴۷۳
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

اخبار کوتاه از فوتبال

 
 
 
تعویق بازی نیمه نهائی لیگ قهرمانان آسیا 
کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد که دیدار رفت العین مقابل الهلال عربستان در نیمه نهائی لیگ قهرمانان به تعویق افتاد. کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده تعویق بازی امشب به دلیل شرایط جوی و طوفانی در کشور امارات است.
غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور 
نساجی در حالی امروز برابر تراکتور قرار خواهد گرفت که پنج بازیکن این تیم نمی‌توانند سرخپوشان قائمشهری را در این بازی همراهی کنند. براساس این گزارش، محمدرضا آزادی، وحید محمدزاده و صابر حردانی محروم هستند و حق همراهی نساجی را ندارند، این در حالی است که محمود قائدرحمتی و سیداحسان حسینی هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد.
شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
وحید شمسایی در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره وضعیت تیم ملی فوتسال ایران برای شرکت در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: اردوی خودمان را 35 روز قبل از مسابقات آغاز کردیم و در این مدت، بازی‌های دوستانه‌ای مقابل ویتنام، مراکش و نیوزیلند داشتیم. حسین طیبی نتوانست به بازی‌ها برسد. با وجود از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان، تیم به‌خوبی آماده است تا به اهداف خودمان در این جام برسیم. سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با تمجید از حریف امروز (پنجشنبه) ایران خاطرنشان کرد: افغانستان تیمی بااستعداد است و می‌تواند در این تورنمنت شگفتی بسازد. بازیکنان افغانستان بسیار تکنیکی هستند و تا جایی که توانستیم، آنها را آنالیز کرده‌ایم. باور داریم این مسابقه می‌تواند برای ما پُرچالش باشد.
برتری سپاهان برابر ذوب آهن در بازی معوقه هفته هفدهم
در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت 16:30 دیروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و به سیزدهمین بردش در فصل جاری دست یافت. تنها گل این بازی را شهریار مغانلو در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.