کد خبر: ۲۷۷۲۴۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
با حضور وزیر بهداشت انجام شد

بهره‌برداری از 2 مرکز تصویربرداری و مرکز پیوند کلیه در بیمارستان سینای تهران

مرکز پیوند کلیه و مراکز «پت سی‌تی» و «ام‌آر‌آی» بیمارستان سینا تهران با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش وبدا، بهرام عین‌اللهی با حضور در بیمارستان سینا، مرکز پیوند کلیه و بانک فراهم‌آوری اعضا و مراکز تصویربرداری «ام‌آرآی» و «پت اسکن» این بیمارستان را افتتاح کرد. در ساخت مرکز سی‌تی اسکن بیمارستان سینا، خیرین سلامت مشارکت 20 میلیارد تومانی داشته‌اند. با افتتاح این مرکز امکان تشخیص بموقع انواع سرطان‌ها و ارزیابی دقیق پاسخ به درمان فراهم می‌شود.
در این مراسم، جمعی از مسئولان بهداشت و درمان و خیرین سلامت وزارت بهداشت نیز حضور داشتند. گفتنی است، بیمارستان سینا تهران با بیش از ۱۶۰ سال سابقه خدمت‌رسانی به بیماران، قدیمی‌ترین بیمارستان کشور است و علاوه‌بر این ۷ مرکز تحقیقات علوم پزشکی زیر نظر این بیمارستان فعالیت می‌کنند.