ابهام در اعزام تیم ملی ووشو به مسابقات قهرمانی جهان
رقابتهای ووشو قهرمانی جهان در حالی از پنجشنبه هفته جاری به میزبانی آمریکا آغاز میشود که تاکنون روادید اعضای تیم ملی ایران برای حضور در این مسابقات صادر نشده است.
این دوره از مسابقات قهرمانی جهان طی روزهای ۲۵ تا ۲۹ آبان ماه به آمریکا در تگزاس برگزار خواهد شد. این در حالی است که روادید اعضای تیم ملی ایران که از چهار ماه قبل برای حضور در این مسابقات اقدام کرده بودند، تاکنون صادر نشده است. مسئولان فدراسیون برای اعزام تیم ملی به این مسابقات روز سهشنبه ۲۳ آبان ماه برنامهریزی کرده و امیدوارند تا آن روز روادید ملیپوشان صادر شود. تیم ملی ووشو با ۱۲ ورزشکار در دو گروه بانوان و آقایان در هر دو بخش تالو و ساندا به همراه کادر فنی آماده اعزام به این مسابقات است. تیم ملی ووشو ایران در دوره قبلی این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را کرد و مسئولان فدراسیون خیلی امیدوار بودند که در رقابتهای پیشرو بتوانند نتایج دوره قبل را به خصوص در بخش ساندا تکرار کنند. این شرایط در صورت نشدن روادید تا روز دوشنبه هفته جاری، تیم ملی ایران حضور در این مسابقات را از دست خواهد داد.