نگاهی به دیروزنامههای زنجیرهای
ای کاش مدعیان اصلاحات شهامت گفتن این نکته را به روحانی داشتند
سرویس سیاسی-
روزنامه زنجیرهای آرمان ملی در بخشی از یک گفتوگو در شماره روز 15 آبانماه خود نوشته است: «نباید همه مشکلات معیشتی را به رویکرد سیاست خارجی کشور گره زد و بلکه باید واقعبینانه به قضیه نگاه کرد. ما باید این نکته را بپذیریم که در درون کشور استعدادها و ظرفیتهای زیادی وجود دارد که هنوز نتوانستهایم به خوبی از آنها استفاده کنیم.»
این اذعان زنجیرهایها و حامیان آنها به نگاه به ظرفیتهای داخلی و استعدادهای داخلی و گره نزدن همه مسائل کشور به سیاست خارجی در جای خود مثبت و قابل تقدیر است ولی ای کاش این نکته را در واقعیت نیز قبول داشتند و آن را به دولت مطبوع خودشان یعنی دولت سابق که همه مسائل کشور را معطل رویکرد اشتباه خود در سیاست خارجی کرده بود و به جای پرداختن به ظرفیتهای داخلی با سوءمدیریت و گره زدن تمام بخشهای کشور به برجام، کشور را در عقبگردی تاریخی در طی دهه 90 قرارداد گوش زد میکردند.