kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۵۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
  هزار باده ناخورده در رگ تاک است
 سیدنظام الدین موسوی: «بچه‌های فلسطین ۲۰سال پیش با سنگ به رویارویی ارتش اسرائیل رفتند. همه می‌گفتند: سنگ در برابر گلوله؟ نمی‌شود، کار تمام است؛ کار فلسطین اما تمام نشد، حالا آن کودکان سنگ به دست، جوانانی شده‌اند، با سلاح و مهمات و البته اراده‌ای راسخ‌تر. هزار باده ناخورده در رگ تاک است!»
  دیپلماسی فعال ایران در وسط میدان
 مهدی جهان‌تیغی: «این روزها امیرعبداللهیان، دیپلماتی فعال در محور مقاومت، صریح و شفاف است و از گزینه‌های پشیمان‌کننده و تغییردهنده نقشه کنونی سرزمین‌های ‌اشغالی روی میز مقاومت سخن می‌گوید. ایران در میدان جنگ حضور مستقیم ندارد ولی در استفاده از دیپلماسی برای تعیین طرف پیروز جنگ دقیقاً وسط میدان است»
  این ماجراجویی گران تمام خواهد شد
 حسن عابدینی: «صهیونیست‌ها، غزه ۳۶۵ کیلومتر مربعی که ۱۶ سال محاصره کامل بود را ضعیف‌ترین حلقه مقاومت می‌دانستند. تحمیل بزرگ‌ترین شکست تاریخی در «طوفان الاقصی» بر رژیم صهیونیستی نشان داد، دچار خطای محاسباتی بوده‌اند. ماجراجویی در قبال سایر حلقه‌ها مقاومت البته می‌تواند به محو تل‌آویو و حیفا منجر شود.»
  نسل‌کشی چه شکلیه؟
 الهام عابدینی: «در همین چند روز اخیر ۲۳۰۰ نفر در غزه کشته شدند. ۴۷ خانواده کامل از بین رفته‌اند. قتل و اقدام به قتل عامدانه گروهی براساس نژاد، قومیت، ملیت و مذهب نسل‌کشی و جنایت محسوب میشه؛ حتی قطع دسترسی به آب، غذا و بمباران بیمارستان. آیا وضع کنونی غزه نسل‌کشی نیست؟ اقدامات رژیم استثناست؟»
  حمایت بنزما
 از مردم فلسطین
 کریم بنزما، ستاره مسلمان تیم ملی فوتبال فرانسه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نوشت: تمام دعای ما برای ساکنان غزه است که بار دیگر قربانی این بمباران ناعادلانه می‌شوند و به زنان و کودکان رحم نمی‌کنند.»
  کافی‌ است انسان باشی
 ژاوی هرناندز، ستاره فوتبال اسپانیا و سرمربی تیم بارسلونا نیز با انتشار تصویری در حمایت از مردم غزه، نوشت: «برای ایستادن کنار مردم غزه لازم نیست مسلمان باشید فقط باید انسان باشید.»
  مگه هنوزم
 کرونا هست؟!
 کاربری با‌اشاره به تداوم ابتلا به کرونا در آمریکا و طعنه برخی در گذشته که اعلام می‌کردند، در آینده همه‌جا به جز ایران کرونا نابود خواهد شد، نوشت: «میدونم باور کردنش سخته اما در پنج روز اخیر نزدیک 29 هزار نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شدن و 136 نفر هم فوت شدند. به قول یک خودتحقیر وطنی، مگه هنوزم کرونا هست؟!»
  کدام‌یک جانی‌تر است؟
 کاربری نوشت:‌ «به دروغ گفتند هیتلر دست به کشتار و نسل‌کشی یهودیان پرداخت و آن‌قدر تکرار کردند که خودشان هم باورشان شد هولوکاست وجود داشته است،‌ اما امروز خودشان روی هرچه هیتلر بود را در نسل‌کشی و جنایت سفید کردند، اما این‌بار متأسفانه دروغ نیست و حقیقت محض است...»