kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۳۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 سازمان ملل سفارشی!
 فائزه طلایی: «کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل بدون این‌که خجالت بکشه به لایحه حجاب قانونی تو ایران اعتراض کرده، انگار نه‌انگار تو فرانسه قانون کشف حجاب اجباری تصویب کردن و دختران ‌محجبه در فرانسه به علت داشتن حجاب از تحصیل باز موندن! اسمتون رو بذارید سازمان ملل سفارشی!»
 این اعجوبه‌ها را باید شناخت
 علی فرحزادی با انتشار دو تصویر از شهدای دفاع مقدس نوشت: «سمت چپی رتبه‌ ۴پزشکی به دعوت دانشگاه سوربن فرانسه جواب رد داد سمت راستی دانشجوی ممتاز دانشگاه تورنتو بود برگشت ایران استدلال همشون این بود در حال حاضر در جنگ هستیم و کشور به ما نیاز داره! نسل امروز رو باید با این اعجوبه‌ها آشنا کرد...».
 هر ماجراجویی، مساوی است با نابودی
 عبدالرحیم انصاری: «نتانیاهو در نیویورک تلویحا ایران را به حمله اتمی تهدید کرد؛ تهدیدی که ساعتی نگذشته بود دفتر نخست‌وزیری اسرائیل آن را غلط اضافه نامید و گفت سهو کلام بوده است؛ بدین شکل که سهوا به‌جای عبارت «نظامی» از «اتمی» استفاده کرده است. آنها می‌دانند هر ماجراجویی می‌تواند به محو کاملشان منجر شود!»
 مشکلات با خودتحقیری و غُر حل نمی‌شود
 نجمه مشایخی: «خرابی چمن ورزشگاه امیر فیصل جده این‌قدر سر و صدا کرده که وزیر ورزش سعودی دستور پیگیری علتش رو داده، خب؟ به نظرتون چند تا عربستانی الان میان خودتحقیری می‌کنن؟ چشم بسته می‌گم هیچ! مشکلات هیچ مملکتی با خود تحقیری و غر حل نشده».
 نفوذ جمهوری اسلامی به چین، فرانسه و ایتالیا...!
 فارس پلاس با انتشار تصاویری از خشک‌سالی در نقاط مختلف جهان، با کنایه به افرادی که تغییرات اقلیمی را نیز به عملکرد دولت نسبت می‌دهند، نوشت: «فکر کنم جمهوری اسلامی توی چین و فرانسه و ایتالیا و ترکیه و... هم نفوذ داره وگرنه بزرگ‌ترین رودخونه‌ها و قدیمی‌ترین دریاچه‌هاشون نابود نمی‌شدن!»
 همش کار روحانیه!
 مالک شریعتی: «شمار توفیقات روحانی در ۲سال دولت رئیسی بيشتر از ۸سال دولت خودش شده: ریشه‌کنی کرونا، کاهش رشد نقدینگی و بدهی دولت، کاهش فرار مالیاتی، حذف قاچاق آرد، عضویت‌شانگهای و بریکس، رشد فروش نفت و میعانات، آزادی پول کره‌جنوبی، رد بدهی ترکمنستان، اصلاح روابط همسایگی، بیمه همگانی، بازگشت الواح هخامنشی و...»
 شما چرا ناراحتی؟!
 حمید لشگری با انتشار تصویر توئیتی از مجری سابق صداوسیما، نوشت: «یک مهر رئیسی به مدرسه‌ای رفت که در کمتر از ۱۲۰ روز ساخته شده و یکی از ۲۰۰۰ مدرسه‌ جدیدی هست که امسال یک میلیون دانش‌آموز رو در خودشون جا میدن و باعث جمع شدن ۱۱۰۰ مدرسه خشتی و گلی میشن؛ خبر از سرگیری توزیع شیر رو هم بعد از سال‌ها میده. حالا محتوایی که 
جان نثار روحانی نشر میده:»
 
 
 صحنه ماندگار 
در افتتاحيه بازی‌های آسيایی
 تصویر نماز خواندن محسن نصر اصفهانی سرمربی تيم ملی تپانچه کشورمان همزمان با برگزاری مراسم افتتاحيه بازی‌های آسيايی‌هانگژو، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.