kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۳۵۹۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
فرماندار تهران:

نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو افزایش ندارد

فرماندارتهران گفت: نرخ کرایه هر سه حوزه حمل ونقلی تاکسی، مترو و اتوبوس مطابق قبل بوده و از مهرماه، هیچ‌گونه افزایشی در نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی نخواهیم داشت.
 
 
 
به گزارش ایرنا، احمد قیومی روز شنبه در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس با ‌اشاره به این‌که هماهنگی‌های کامل برای مدیریت ترافیکی معابر محلات و محورهای بزرگراهی تهران در شورای ترافیک صورت گرفته است، تاکید کرد: استفاده از حمل‌ونقل عمومی مناسب‌ترین گزینه برای رفع مشکلات ترافیکی خواهد بود و از مردم تقاضا می‌شود استفاده از خودرو شخصی را به حداقل برسانند.
قیومی افزود: هیچ‌گونه افزایشی را در نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی نداشته و ناوگان به‌سازی شده در هر سه حوزه تاکسی، اتوبوس و مترو مطابق نرخ قبلی فعالیت خواهند کرد. شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نرخ ناوگان، موضوع را به مبادی رسمی و بازرسی اعلام کنند. وی ادامه داد: مطابق هماهنگی انجام شده، خدمات حمل‌ونقلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی رایگان است و حمل‌ونقل عمومی برای عموم شهروندان تهرانی هم در این ایام با تخفیف ۳۰ درصدی خواهد بود، همچنین شماره تماس ۴۸۰۴۸ نیز آماده پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات احتمالی شهروندان درخصوص خطوط تاکسیرانی است.