kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۰۲۶۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
نماینده ولی فقیه درلرستان:

دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال مبارزه با گرانی را از تولید تا مصرف قاطعانه اجرا کنند

 
 
 
خرم‌آباد- خبرنگار کیهان:
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با تاکید برلزوم گسیل همه امکانات و توان دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال مبنی بر رشد تولید و مهار تورم‌، تصریح کرد: برای مبارزه با گرانی‌، نظارت و کنترل قیمت‌ها توسط دستگاه‌ها از تولید تا مصرف و اعمال قاطعانه قانون نسبت به متخلفان می‌تواند بسیار موثر باشد. منجر به ثبات قیمت‌ها شود و به مهار تورم کمک کند.
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار کیهان با ابراز نارضایتی از عدم ثبات عرضه برخی کالاهای مورد نیاز مردم‌، گفت: کمبود و یا نبود و گرانی پی‌در‌پی برخی محصولات نظیر مرغ و... و یا کمبود و افزایش قیمت خوراک طیور و دام نشانه ضعف عملکرد متصدیان مربوطه است و در صورت اتخاذ تدبیر‌، برنامه مدون‌، تلاش جهادی و اعمال قانون نسبت به متخلفان قابل رفع است.
نماینده ولی فقیه تصریح کرد: درحالی که مسئولان می‌گویند تولید افزایش یافته؛ مردم هم انتظار دارند که قیمت‌ها لااقل افزایش نیابد، اما متاسفانه شاهد گرانی روزافزون هستیم که حل مشکل نیازمند کنترل و نظارت و برخورد قاطع با متخلفان است.
حجت‌الاسلام شاهرخی با‌اشاره به استخدام فراقانونی صدها نفر در برخی ادارات لرستان، گفت: با همکاری حجت‌الاسلام شهوار رئیس‌کل دادگستری لرستان تصمیمات فراقانونی در این خصوص لغو گردیده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر لزوم انعکاس مسایل و مشکلات مردم و ترغیب مسئولان به کاروتلاش کارشناسی مضاعف برای حل مشکلات مردم توسط رسانه‌ها‌، گفت: روزنامه کیهان رسانه‌ای حرفه‌ای است که در جهت حفظ افتخارات کشور، رفع مشکلات مردم و خدمت مضاغف به آنان تلاش می‌کند.
 حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی با‌اشاره به محرومیت و مشکلات لرستان خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام مشکلات لرستان فراوانند که با شیوه‌های روزمرگی رفع نمی‌شوند. بلکه حل مشکلات این استان، نیازمند تحول همراه با جهش و تلاش جهادی است.
 نماینده ولی فقیه در لرستان که همواره درمیان مردم کوچه و بازار حضور دارد؛ بدون تشریفات فاصله بیت تا محل کارش را پیاده رفت و آمد می‌کند و در طول مسیر بسیاری از مردم با ایشان گفت‌وگو و مسائل و مشکلاتشان را مطرح می‌کنند که بدون فوت وقت رسیدگی می‌نماید، بر لزوم ارتباط تنگاتنگ مسئولان با مردم و حضور مستمر در میان آنان تاکید کرد و افزود: حضور بدون تشریفات مسئولان در میان مردم و رسیدگی سریع به مشکلات آنان به عنوان شاخصه‌ای از مدیر نظام اسلامی بسیار ضروری است.