kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۰۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 این خطرناک‌تره
 صدرا: «استارتاپ‌‌های چندتابعیتی خطرناک‌تر از مسئولان دوتابعیتی؛ یک مسئول دوتابعیتی به‌صورت بالقوه برای کشور خطر دارد، اما اپلیکشین‌ها و استارتاپ‌های چندتابعیتی به‌صورت بالفعل، چون اطلاعات مردم را ذخیره‌‌سازی می‌کنند و امکان ذائقه‌‌سازی و تغییر رفتار افکار عمومی را دارند.»
 گردن‌کشیِ استارتاپی!
 کاربری از زبان برخی پلتفرم‌های قانون‌شکن که عکس بی‌حجاب کارمندان خود را منتشر کرده‌اند، نوشت: «من در مقابل حکم خدا و در مقابل قانون مملکت هر غلطی خواستم می‌کنم، تو هم به من دست نزن، چون مهاجرت می‌کنم. من برم تو بدبخت میشی. تو باید التماسم کنی بمونم و پول پارو کنم. مهم نیست که کار من یه کپی ساده و غیرخلاقانه و رایج در دنیاست، مهم اینه که اسم استارتاپ رو تریلی نمی‌کشه.»
 نیازمند قانونِ قوی هستیم
 مهدی حاجی‌پور: «ما از تعطیل شدن و بیکار شدن یه عده خوشحال نمی‌شیم! ولی از هرج‌ومرج و نبود حکومت قانون ناراحت می‌شیم! طبق پژوهش‌ها ۶۸ درصد مردم با فنون حکمرانی به قانون عمل می‌کنن و فقط ۱۶ درصدن که با مجازات تن به قانون میدن! اگر یه قانون عفاف و حجابِ قوی تصویب بشه، خیلی از این مشکلات حل میشه...»
 یادش گرامی
 روح‌اله: «امروز سالگرد شهادت، شیخ فضل‌الله نوری به دست غربگرایان، بابیان و بهائیان است. جلال آل‌احمد: «من نعش آن بزرگوار را بر سر دار همچون پرچمي مي‌دانم که به علامت استيلاي غرب‌زدگي، پس از 200 سال کشمکش بر بام سراي اين مملکت افراشته شد». در این فاجعه، پلوی سفارت انگلیس یکی از عوامل بود!»
 جنگ به روسیه رسید؟!
 عبدالرحیم انصاری: «اوکراین با کمک ناتو چند پهپاد سمت مسکو فرستاده، روسیه آنها را منهدم کرده؛ لاشه یکی از آنها هنگام سقوط به یک برج برخورد و نمای آن را تخریب کرده است؛ زلنسکی با خوشحالی می‌گوید جنگ به روسیه رسید؛ بدبخت! زیرساخت‌هایت نابود، جمعیت کشورت نصف، و ۲۰ درصد خاکت در تصرف است؛ جنگ به روسیه رسید؟»
 در رکاب حسینیم به هر قیمت...
 کاربری با انتشار تصویر خیمهًْ‌العباس که در ایام دهه اول محرم در پادگان 06 تهران برپا شده بود، نوشت: «دوباره وعده گرفتیم پای این بیعت که در رکاب حسینیم ما به هر قیمت...»
 دولت روحانی، رکورددار بدهکارترین دولت ایران
 سیدمصطفی موسوی‌نژاد: «طی جدیدترین گزارش سازمان ملل، بدهی عمومی ایران طی سال ۲۰۲۲ با کاهش ۲۰ درصدی همراه شد و رتبه ایران ۱۰ پله بهبود پیدا کرد. این درحالی است که طبق گزارش صندوق بین‌المللی پول، دولت روحانی، رکوردار دولت‌های ایران از سال ۱۹۹۶ تاکنون بوده است.»
 این انقلاب مدیون شهید عجمیان‌هاست
 کاربری با انتشار تصویر منزل شهید عجمیان نوشت: «وقتی می‌بینم جوان متدین، انقلابی و نان‌آور این خونه به قتل صبر کشته میشه تا اون نماینده هتاک و بی‌ادب روی صندلی مجلس در امنیت و آرامش بشینه، قلبم به درد میاد!»