kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۷۲۵۵
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

انباشته شدن بدهی‌های خارجی در فدراسیون شطرنج

 
 
سرپرست جدید فدراسیون‌ شطرنج گفت: بدهی‌های خارجی زیادی در فدراسیون انباشته شده که باید تلاش کنیم حداقل خطر تعلیق از بیخ گوش ما رد شود. 
شهرام عظیمی درخصوص فدراسیون شطرنج و برنامه‌هایش برای تیم ملی و رویدادهای پیش‌رو اظهار کرد: تامین منافع ملی برای ما اوجب واجبات است. بازی‌های آسیایی را داریم که باید در آن منافع ملی از طریق مدال‌آوری تامین شود. از همه خانواده فرهیخته و علمی شطرنج خواهش می‌کنم که کمک کنند تا آرامش برقرار شود و بتوانیم تصمیم‌گیری‌ها را در خور‌ شأن این خانواده انجام دهیم. هرکسی در این مسیر همراهی کند حتما در خدمت او خواهیم بود اما بحث شخصی با هیچ کسی نداریم. هر کسی که در قالب این موضوعات بتواند به شطرنج کمک کند و تصمیمات فدراسیون را درست پیش ببرد من از او استفاده خواهم کرد در غیر این‌صورت باید تغییر تاکتیک بدهیم تا در دوره ما فدراسیون آسیبی نبیند. 
وی درخصوص جذب مربی خارجی و اینکه گفته شده بود تامین منابع مالی آن توسط اسپانسر فراهم شده است، گفت: در این خصوص بی‌اطلاع هستم. زمزمه‌هایی مبنی بر جذب مربی خارجی برای تیم ملی زنان از کمیته فنی شنیده‌ام اما بدهی‌های خارجی بسیار زیادی در فدراسیون انباشته شده است. من مبلغ بدهی‌ها را اعلام نمی‌کنم تا موجب ناامیدی نشود اما با بدهی‌هایی که به فیده داریم باید تلاش کنیم حداقل خطر تعلیق از بیخ گوش ما رد شود.