kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۶۵۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
استاندار همدان:

زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا برای همگان یک تکلیف است

استاندار همدان با بیان اینکه امروز زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا برای همگان یک تکلیف و ضرورت است گفت: آشنایی نسل امروز با سبک زندگی شهدا، آنها را از آسیب‌ها ایمن می‌سازد.

 

همدان- خبرنگار کیهان:

علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه تا چند ماه آینده استان در آستانه برگزاری دومین کنگره شهداست افزود: خدمت به شهدا را باید برای خود افتخار بدانیم.
وی افزود: شرایط را باید به گونه‌ای فراهم کنیم تا همه دانش‌آموزان از باغ موزه دفاع مقدس همدان که یادگار سردار رشید اسلام «حاج حسین همدانی» است، بازدید داشته باشند.
استاندار همدان با تاکید بر اینکه حضور دانش‌آموزان در باغ موزه دفاع مقدس باید به عنوان امر مهم در دستور کار باشد اظهار داشت: بعد از بازدید از این مکان مقدس، خود دانش‌آموزان می‌توانند به عنوان مُبلغ در مدرسه، سیره‌ شهدا را برای دوستان خود تبلیغ کنند.
وی با بیان اینکه نباید از ظرفیت بالای گروه‌های جهادی در این امر مهم غافل شد تصریح کرد: باید حداکثر بهره‌وری را از این نیروهای مخلص در همه زمینه‌ها داشته باشیم.
قاسمی‌فرزاد با‌اشاره به ظرفیت‌های بسیار باغ موزه دفاع مقدس همدان، گفت: این مکان نه موزه بلکه مکانی مقدس به شمار می‌آید زیرا به تعبیر امام راحل شهدا امامزادگان عشقند از این رو در حفظ و نگهداری این مکان باید دقت شود.