kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۶۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

انوشیروانی: به دلیل نبود زیرساخت نمی‌توانیم اردوی مشترک برگزار کنیم

رئیس ‌فدراسیون وزنه‌برداری گفت: علی‌رغم درخواست تیم ملی وزنه‌برداری عراق برای برگزاری اردوی مشترک، امروز به دلیل نبود زیرساخت و سخت‌افزار لازم نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.

سجاد انوشیروانی پنجشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیئت وزنه‌برداری خوزستان در اهواز، اظهارکرد: همه در وزنه‌برداری ایران به دنبال شروع خوب هستیم زیرا انتظار مردم نیز از این رشته بسیار بالا است. با تمام احترام به دوستان قبلی در فدراسیون باید بگویم آنچه ما تحویل گرفتیم، هیچ است؛ امروز به دلیل نبود زیرساخت و سخت‌افزار لازم علی‌رغم درخواست تیم ملی وزنه‌برداری عراق برای برگزاری اردوی مشترک، نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. ما در بخش کمی و کیفی دچار مشکلات عدیده‌ای هستیم اما همت کرده‌ایم تا مشکلات را رفع کنیم و همه خانواده وزنه‌برداری این انگیزه را دارد. ما حاضر به جانفشانی برای حل این مشکلات هستیم.
انوشیروانی تاکید کرد: فدراسیون وزنه‌برداری باید فدراسیون اولین‌ها و فدراسیون افتخارات باشد. اهداف و اسم وزنه‌برداری بزرگ است. وزنه‌برداری و کشتی به همراه هم بیش از ۹۰ درصد مدال‌های المپیک ایران را به ارمغان آورده‌اند و این کم چیزی است و می‌طلبد همه توجه ویژه به این رشته داشته باشند.
وی با‌اشاره به تداوم اردوی تیم‌های ملی وزنه‌برداری مردان و زنان، گفت: فکر می‌کنم در طول سالیان بی‌نظیر بوده است که بیش از ۵۰ ورزشکار در رده‌های سنی مختلف در دو بخش مردان و زنان در اردوهای تیم ملی فعال بوده‌اند. در یک ماه بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه دربر دارد اما با قوت قلب کار را انجام می‌دهیم و حتما اتفاقات خوبی در وزنه‌برداری رقم خواهد خورد. نباید تیم‌های ملی را تعطیل کنیم. بعد از سال‌ها نیز قرار است مسابقات استعدادهای برتر وزنه‌برداری با متد علمی برگزار خواهد شد و نگاه ما نسل‌سازی است، کاری که فراموش شده بود. در وزنه‌برداری ایران قطعا به شرایط آرمانی می‌رسیم.