kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۵۸۰۰
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
استاندار همدان:

بیش از 100 درصد تعهد ‌اشتغال‌زایی در همدان اجرا شده است

استاندار همدان با بیان اینکه سال گذشته استان توانست رتبه نخست تحقق شعار سال را کسب کند گفت: در بحث ‌اشتغال‌زایی سهم استان 23 هزار و 500 شغل تعیین شده بود که از این میزان بیش از 25 هزار فرصت شغلی ایجاد شد.

 

همدان- خبرنگار کیهان:

علیرضا قاسمی‌فرزاد در جمع مدیران رسانه و خبرنگاران استان با‌اشاره به اینکه امسال در راستای ‌اشتغال‌زایی تعهد استان بیش از 20 هزار شغل تعیین شده است افزود: از ابتدای سال تاکنون حدود 2 هزار شغل محقق شده است.
وی همچنین گفت: با توجه به عدم اعتبار برای خرید زمین با تفویض اختیار و پیگیری‌های به عمل آمده 145 هکتار به شهر همدان الحاق شد و ساخت 11 هزار واحد بارگذاری شد.
استاندار همدان درباره وضعیت آبرسانی از سد تالوار به همدان، عنوان کرد: یک‌هزار میلیارد تومان برای انتقال آب از تالوار به همدان اختصاص یافت و به حق باید از آن به عنوان ابرپروژه یاد کرد.
وی با تاکید بر اینکه تامین آب شرب مردم برای ما اولویت دارد اظهار داشت: در حال حاضر سد اکباتان ۱۴ میلیون متر مکعب ذخیره آبی دارد که حدود ۵۰ درصد آن را شامل می‌شود و با ورود روان‌آب‌ها از سرشاخه‌های ذخیره‌ شده سد تا ۱۶ میلیون متر مکعب هم می‌رسد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با‌اشاره به لزوم امیدآفرینی و ایجاد اعتماد عمومی در بین اقشار مختلف، اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد در فضای مجازی که اطلاعات دقیق و درستی راجع به موضوعات ندارند به اظهارنظر می‌پردازند و هر مطلبی درخصوص عملکرد مسئولان، آمار ‌اشتغال و غیره را به چالش می‌کشند!
قاسمی فرزاد با ابراز خرسندی از نقد سازنده به جای تخریب شخصیتی، گفت: مسئولان موظف به پاسخگویی هستند اما برخی با اهداف شخصی در فضای مجازی به دنبال تخریب و زیر سؤال بردن خدمات دولت هستند.