kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۵۷۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹

برگزاری آخرین مرحله اردوی تیم ملی والیبال با حضور 18 بازیکن

آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن در تهران در حال پیگیری است تا رقابت بازیکنان برای قرار گرفتن در لیست بهروز عطایی به اوج خود برسد.

لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خردادماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید.تیم ملی والیبال ایران که پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه خواهد کرد، تمرینات خود را از 27 فروردین ماه در سالن فدراسیون والیبال آغاز کرد و در ادامه این تمرینات از 27 اردیبهشت ماه طی یک اردوی چند روزه در استانبول ترکیه دو دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار کرد.
در آخرین مرحله آماده‌‌سازی تیم ملی در تهران پیش از آغاز رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2023، هجده بازیکن از سوی بهروز عطایی به آخرین مرحله اردوی آماده‌‌سازی تیم ملی والیبال ایران فراخوانده شدند تا در سالن فدراسیون والیبال به تمرینات خود زیر نظر کادر فنی ادامه دهند.
سید محمد موسوی، محمد فلاح، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، بردیا سعادت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، احسان دانش‌دوست، شهروز همایونفرمنش و میثم صالحی بازیکنان حاضر در اردوی آماده‌‌سازی تیم ملی هستند و محمد جواد معنوی‌نژاد از هفتم خرداد ماه به اردو اضافه خواهد شد. در پایان این مرحله بهروز عطایی ۱۴ بازیکن ایران برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌ها در ناگویا را انتخاب خواهد کرد تا روز پنج‌شنبه 11 خرداد ماه راهی ژاپن
شوند.