kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۵۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

حضور ۴ کاندیدا در انتخابات فدراسیون بوکس 

 
 
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان از تایید صلاحیت ۴ کاندیدای بوکس برای شرکت در مجمع انتخابات خبر داد.
آرش فرهادیان از روح‌الله حسینی، ناصر طالبی، سیامک صالحی و محمد ستارپور به عنوان کاندیداهای شرکت‌کننده در انتخابات فدراسیون بوکس نام برد و درباره زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: براساس دستورالعمل، هیئت‌رئیسه فدراسیون باید تاریخ پیشنهادی را به وزارت ورزش اعلام کند تا با هماهنگی فدراسیون تاریخ نهایی را برای برگزاری انتخابات اعلام کنیم.
وی همچنین درخصوص شکایت یکی از کاندیداهای دوچرخه‌سواری از وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: در این زمینه دیوان عدالت رای صادر کرد که پس از پیگیری اداره کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان مسئله حل شد و مشکل خاصی وجود ندارد.
 مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش در پایان همچنین از برگزاری جلسه تجدید نظر کاندیداهای فدراسیون سوارکاری و بیماری‌های خاص برای شرکت در انتخابات خبر داد و افزود: در حال حاضر تاریخ برگزاری انتخابات بدمینتون و بولینگ و بیلیارد نهایی شده و تاریخ برگزاری انتخابات سایر فدراسیون‌ها طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.