kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷

تجدید بیعت دانشجویان بسیجی قم با آرمان‌های ولایت فقیه

دانشجویان بسیجی استان قم دیروز با برگزاری راهپیمایی و حضور در دفتر رهبر معظم انقلاب در قم با آرمان‌های ولایت فقیه تجدید بیعت کردند.

قم- خبرنگار کیهان:

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان قم در این راهپیمایی که از حرم حضرت معصومه(س) آغاز و تا دفتر رهبر معظم انقلاب ادامه داشت با آرمان‌های ولایت فقیه تجدید بیعت کرده و ولایت‌پذیر بودن دانشجویان را به منصه ظهور رساندند.
امام جمعه قم در این مراسم گفت: دانشجویان با استفاده از ظرفیت‌های خود باید در مسیر تعالی ایران اسلامی نقش مؤثری ایفا کنند تا سرعت رسیدن به اهداف دین اسلام بیشتر شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی با بیان اهمیت نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی در مسیر تحقق اهداف مورد نظر اسلام گفت: حرکت در مسیر ولایت و محبت داشتن به اهل بیت(ع) از نعمت‌های الهی است که باید قدردان آن باشیم و راهکار قدردانی این نعمت‌ها نیز پیروی از رهنمودهای این بزرگواران است.
وی با تأکید بر استقامت در راه ولایت برای رسیدن به سعادت مطرح کرد: ما باید از خداوند تبارک و تعالی درخواست کنیم تا هیچ گاه از مسیر ولایت دور نشویم زیرا افرادی که از این مسیر دور شوند، دچار گمراهی می‌شوند.
در پایان این مراسم اعلامیه بسیج دانشجویی به منظور لزوم تجدید بیعت با رهبری قرائت شد و افراد حاضر در این راهپیمایی نماز ظهر و عصر خود را در دفتر آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید قم اقامه کردند.