kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲
دشواری‌های جام ملت‌های آسیا از زبان کی‌روش

حریفان ایران پشت پرده با هم متحد هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با مهم خواندن اردوی پرتغال اعلام کرد برای تعطیلات و تفریح به این اردو نیامده و در اینجا سخت کار می‌کند تا تیمش به هماهنگی لازم برسد.


وی همچنین با اشاره به حریفان ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: حریفانمان در جام ملت‌ها همه علیه ایران هستند و اگر می‌خواهیم به موفقیتی دست پیدا کنیم باید با آمادگی کامل به استرالیا برویم.
کارلوس کی‌روش که به همراه تیم ملی فوتبال ایران در اردوی پرتغال بسر می‌برد به اهداف برپایی این اردو اشاره کرد و گفت: به اردوی پرتغال برای تعطیلات و تفریح نیامدیم. خودمان را برای تمرینات سخت آماده کردیم و می‌خواهیم به آمادگی مطلوب برسیم. کی‌روش در ادامه با اشاره به رقبای کشورمان در جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: امارات، بحرین و قطر هر کدام حدود 8 تا 9 بازی تدارکاتی و رسمی را پیش‌رو دارند و همین موجب می‌شود که با آمادگی کامل رو در روی ما قرار بگیرند. در ضمن فراموش نکنید آنها در پشت پرده با یکدیگر متحد هستند و برای شکست دادن ما حتما با یکدیگر همکاری می‌کنند. وی با بیان اینکه این کشورها مایل هستند زودتر از شر قدرت فوتبال ایران رها شوند افزود: فراموش نکنید که تیم ملی ما در جام جهانی برزیل حضور داشت و هیچ یک از این کشورها (امارات، قطر و بحرین) جواز حضور در آنجا را پیدا نکردند. این ترازوی خوبی برای سنجش نیست. آنها در حال آماده کردن خود هستند و ما باید بجنگیم تا به شرایط ایده‌آل خود برسیم.