kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۱۰۳۸
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
سردار رادان در مراسم معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

در حوزه امنیت قطعاً با کسی تعارف نداریم

 
 
 
 
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در حوزه امنیت قطعاً با کسی تعارف نداریم و به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم از این خط قرمز ما عبور کند چرا که چنین مسائلی جلوی قطار در حال توسعه را می‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار احمدرضا رادان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر تقویت تجهیزات مرزبانی در مرزهای شرق کشور افزود: مرزهای شرق ایران در آینده نزدیک با پهپاد رصد می‌شود و تجهیزات مدرن در راه سیستان و بلوچستان است.
رادان با مطلوب ارزیابی کردن امنیت سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز ما شاهد هستیم که سیستان و بلوچستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور با وجود تمام خباثت‌هایی است که دشمنان برای این استان داشتند. وی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان شیعه و سنی در خط و دلسوز انقلاب هستند و همه این ادعا را در ۲۲ بهمن ما در این استان شاهد بودیم که مردم پا به میدان گذاشتند و از انقلاب خودشان دفاع و دشمنان را ناامید کردند.
فرمانده کل انتظامی کشور همچنین بر رویکرد فرهنگی پلیس و بهره‌گیری از ابزار کار فرهنگی برای خدمت موثر به مردم تاکیدکرد و گفت: بهره‌گیری از سامانه‌های پهپادی در مناطق مرزی وتسهیلات برای پرسنل از دیگر برنامه‌های انتظامی است.
رادان اظهارداشت: اکنون به واسطه مسئولیت‌هایی که سردار محمد قنبری فرمانده سابق سیستان و بلوچستان داشتند، خدمت ایشان در این استان خاتمه یافت تا در پلیس آگاهی کشور در طرح مبارزه با سارقان مشغول به خدمت باشند و یکی از فرزندانی که در این استان سابقه حضور داشته را به فرمانده انتظامی معرفی کردیم که با همکاری مردم و همراهی مسئولان بتوانند در ماموریت خطیر خودشان قدم‌های مثبت و رو به جلویی را بردارند.
گفتنی است، با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ دوم دوستعلی جلیلیان که فرمانده انتظامی شهرری بود به عنوان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.