kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۰۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵

انگلیس در حمایت از شبکه تروریستی «اینترنشنال» کاردار ایران را احضار کرد

وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد که کاردار ایران در لندن را فراخوانده است.
 
 
«جیمز کلورلی» وزیر امور خارجه انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد که ارشدترین دیپلمات ایران در لندن را به وزارت خارجه انگلیس فراخوانده است.
وی در اظهارنظری گستاخانه گفت: به کاردار ایران اعلام شده که انگلیس تهدیدات علیه روزنامه‌نگاران در این کشور را تحمل نکرده و تهدیدات ایران هرگز بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. در روزهای گذشته شبکه تروریستی و ضدایرانی اینترنشنال با انتشار یک خبر ویژه اعلام کرد که کلیه دفاتر پخش 
۲۴ ساعته خود را به آمریکا انتقال خواهد داد. در این اطلاعیه قید شده بود که به دلایل امنیتی این نقل و انتقال پرهزینه صورت گرفته است.
به گزارش مشرق، ساعتی پس از انتشار این خبر تهدید و جابه‌جایی تروریست‌ها در لندن، علی‌اصغر رمضانپور سردبیر بخش خبر این شبکه تروریستی بر ماجرا نور تابانده و با دادن چند کُد ویژه پشت پرده انتقال تروریست‌ها از لندن به واشنگتن را فاش کرد. دستیار سابق خاتمی اعلام کرد که ارزیابی‌های تازه‌ای از شرایط و توصیه‌های مشخصی باعث شده است تا تروریست‌ها از انگلیس خارج‌شده و به ساختمانی در نزدیکی یکی از دفاتر سازمان سیا در واشنگتن منتقل شوند. رمضان پور اعلام کرده است که به توصیه پلیس متروپولیتن لندن این شبکه جابه‌جایی‌ها را انجام داده است، اما یکی از خبرنگاران ضدانقلاب نوشته است که با دستور مستقیم پلیس این نقل‌وانتقال انجام‌شده است.
پیش‌ازاین، شبکه ضدایرانی اینترنشنال از سوی نهادهای امنیتی کشورمان در لیست گروهک‌های تروریستی قرارگرفته بود؛ زیرا این کانال تلویزیونی به‌صورت علنی قوانین آفکام را زیر پا گذاشته و ترویج خشونت اجتماعی می‌کرد. دریکی از این موارد مهمان یکی از برنامه‌های این شبکه ادعا کرده بود که می‌تواند برای عناصر آشوب در داخل اسلحه تهیه کند! این شبکه ضدایرانی علاوه‌بر آموزش اقدامات مسلحانه، به تریبون سرکرده‌های گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب تبدیل شده است.
درست همان‌طور که تکفیری‌های داعشی‌ میان سرویس‌های اطلاعاتی غربی در اوکراین و قره‌باغ در بازاری داغ خرید و فروش می‌شوند، آل‌سعود هم برخی خبرنگاران فارسی زبان را به سازمان سیا فروخته است، این سرنوشت محتوم درس عبرتی بزرگ برای همه خائنان به کشور است. برخی اخبار حکایت از آن دارد که مدیریت برخی کانال‌های تلگرامی و صفحات در شبکه‌های اجتماعی نیز در روزهای اخیر به سازمان سیا واگذارشده است.