kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۵۳۷۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

کیهان و خوانندگان

 
 
* حتی شنیدن جنایتی که قاتلین شهید عجمیان مرتکب شدند سخت است چه برسد به دیدن فیلم این جنایت فجیع . خدا لعنت کند کسانی را که با هشتگ اعدام نکنید مدافع جانیان می‌شوند و می‌خواهند جای شهید و جلاد را عوض بکنند.
سعیدی
* دادگاه قاتلان شهید عجمیان از مدافعین امنیت کشور را هرکس گوش کرد گویا روضه می‌شنید . یکی از قاتلان می‌گفت چند سنگ به سر شهید زده، قاتل دیگر فرو بردن چاقو به بدن این شهید والامقام را توصیف می‌کرد. لحظه‌لحظه این جنایت را خود قاتلان روایت
کرده‌اند.
قنبری
* اگر  برای هتاکان و توهین‌کنندگان به مقدسات توسط اراذل و اوباش و داعشی‌های داخلی تدبیری نشود به دوقطبی شدن جامعه و جنگ داخلی منجر خواهد شد‌. بنابر این مجازات سخت آشوبگران ، بزرگ‌ترین مهربانی‌ها با این مردم خواهد بود.
9219---0903
* امروز یاری خداوند در یاری همه‌جانبه، شجاعانه و عاقلانه از ولی‌خداست.  در این صورت یاری خداوند نیز در پی خواهد آمد که فرمود: ان تنصروالله ینصرکم.
شجاعی
* آن کسانی که با دروغ‌سازی‌های پی‌درپی خود را آماده برای تشییع جنازه رونقی نشان می‌دادند با آزاد شدن این فرد از زندان و سالم بودنش این شجاعت را دارند که بگویند این همه دروغ برای چه بود؟ چرا این فکر را نمی‌کنند که با افشاء حقایق نزد عالم و آدم رسوا می‌شوند؟
زارع
* مدعیان طرفداری از  زن، زندگی، آزادی در طول دو ماه اخیر تا توانستند با ابراز خشونت و ارتکاب جنایت در جامعه نفرت‌پراکنی کردند و سرانجام سر از فحاشی‌های شرم آور، هتک حرمت و تجزیه‌طلبی درآوردند و این حرکت خیلی زود تقلبی بودن خودش را نشان داد. از قدیم گفته‌اند بار کج به منزل نمی‌رسد.
عبیدی
* در نمایشگاه نمای ساختمان که از سوی شهرداری در پارک گفت‌وگو برپا شده بود برخی ازخانم‌هایی که مسئول غرفه‌ها بودند پوشش زننده داشتند و گاه کشف حجاب کرده بودند. مسئولین امر در شهرداری بابت این موضوع و این حرکت که در حوزه تحت مدیریتی آنان اتفاق افتاده چه توجیهی دارند؟
پرتو
* پیشنهادم این است که محرومیت‌های اجتماعی جایگزین برخورد قضایی با بی‌حجابی بشود. به نظر می‌رسد اثر اجتماعی آن بیشتر باشد. در هر حال نباید نسبت به معضل بی‌حجابی و کشف حجاب در جامعه بی‌تفاوت بود.
جمال لو
* در دو ماه اغتشاشات اخیر جسارت افراد لاابالی برای بی‌حجابی در بعضی از شهرهای کشور مانند بابلسر در مازندران بیشتر شده است. دولت و مسئولین ، دیگر باید جلوی این بی‌حرمتی‌ها را بگیرند. 
حجازی
* دشمنی دشمنان با نظام و انقلاب همیشه وجود داشته و دارد. مهم این است که در دستگاه های دولتی سوءمدیریت وجود نداشته باشد و ناراحتی و نارضایتی مردم زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم نکند.
مقاره
* خوشحالی کردن عده‌ای مزدور و یا جاهل بعد از باخت تیم ملی فوتبال به آمریکا چیز جدیدی نبود. ملت که همکاری گروهک نفاق  و نیز تجزیه‌طلبان با صدام برای بمباران و ضربه‌زدن به ایران اسلامی و قتل‌عام ملت را فراموش نکرده است. 
سوری
* اینکه بازی فوتبال را به آمریکا باختیم فدای سر بچه‌ها مهم این است که شرافتمندانه بازی کردند و کم نگذاشتند. بازنده واقعی وطن‌فروشانی بودند که از باخت تیم ملی ایران خوشحالی کردند.
جهانی
* تیم ملی فوتبال کشورمان فارغ از هر نتیجه‌ای که در میدان بازی بگیرد تیم ملی ما ایرانیان است و جزئی  از هویت ما می‌باشد. همان‌طور که رسانه‌های مزدور نمی‌توانند تعلق ما به خانواده‌هایمان را بگیرند کسی هم نمی‌تواند تعلق ما به تیم ملی کشورمان را بگیرد.
صادق‌نژاد
* باخت تیم ملی فوتبال کشورمان به آمریکا واقعا تلخ و ناراحت‌کننده بود. مخصوصا که به صعود نزدیک شده بودیم لعنت خدا بر افراد بی‌وطنی که تا توانستند روی تیم ملی کشورمان فشار روانی وارد کردند.
برزویی
* بعضی‌ها از شادمانی یگان ویژه نیروی انتظامی بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان به تیم ولز تعجب کرده بودند. چرا برخی متوجه نیستند که ما همه فرزندان یک کشور و در غم و شادی یکدیگر شریک هستیم. حافظان امنیت مردم طبیعی است درغم و شادی مردم بیشترین تعلق خاطر را داشته باشند. 
آرزو نظری
* بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی 2022 فارغ از نتایج آن یک حقیقت را به خوبی نشان داد و آن این بود که هرگاه تیم ما در لاک دفاعی رفت گل خورد و نتیجه بازی را هم واگذار کرد. برعکس وقتی در بازی دوم با ولز دست به هجوم زد هم گل زد و هم پیروز میدان شد. می‌خواهم نتیجه بگیرم که در حفاظت از مرزهای کشور و امنیت ملی نیز نباید به لاک دفاعی داخل مرزها فرو رفت.
مهاجر
* وقتی به اکثر نانوایی‌های بربری مراجعه و درخواست نان بدون کنجد داریم اظهار می‌دارند نداریم! چرا مردم به خاطر چند دانه کنجد باید هزار تومان بپردازند. از مسئولین امر درخواست می‌شود به این مسئله رسیدگی کنند.
سلیمانی از منطقه 10 تهران
* بنزین ثروت ملی و متعلق به همه ملت است نه صرفا کسانی که وسیله نقلیه دارند . بیش از نیمی از مردم وسیله نقلیه ندارند . عدالت اقتضا می‌کند پول یارانه‌ای که به دارندگان خودرو پرداخت می‌شود به این قشر فاقد وسیله نقلیه نیز پرداخت شود.
قویدل
* چرا دبیر شورای عالی فضای مجازی منصوب دولت قبل که بر حفظ سکوهای فضای مجازی دشمن اصرار داشته ،  هنوز در راس این شوراست؟!
راوی
* مسئولین در برابر زیاده‌خواهی مخابرات در افزایش قیمت 500 درصدی خطوط ثابت برای کم‌مصرف‌ها و بدون مصرف‌ها بایستند . واقعا برای این اقشار عادلانه نیست که همانند افرادی که می‌توانند بیش از سه هزار یا چهار هزار دقیقه صحبت کنند از نظر هزینه یکسان محاسبه
شود.
4167---0933 و 9151---0902
* از آنجا که معلولین نابینا و کم‌بینا مانند معلولین جسمی و حرکتی نمی‌توانند از تسهیلات ثبت‌نام خودرو استفاده بکنند در تردد خود متحمل هزینه سنگینی در زندگی می‌شوند. از دولت و دولتمردان تقاضا داریم برای اجرای عدالت ، سهمیه بنزین به این قشر
اختصاص بدهند.
روزبهانی