kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۵۳۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸

کشف ۸۳۱۴ قبضه سلاح جنگی و شورشی در اغتشاشات اخیر توسط پلیس

سازمان اطلاعات فراجا در بیانیه‌ای اعلام کرد که در اغتشاشات اخیر دو هزار و ۸۲۷ قبضه سلاح جنگی، پنج هزار و۴۸۷ قبضه سلاح شورشی از شبکه‌های سازمان یافته قاچاق سلاح کشف شده است.
 
 
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در بخشی از این اطلاعیه آمده است:«بخشی از کشفیات و اقدامات انجام شده در خلال ناآرامی‌های اخیر با لحاظ اقتضای شرایط و ملاحظات امنیتی به استحضار مردم بصیر و عزیز ایران اسلامی می‌رسد.
 ورود، وجود و کاربرد سلاح یکی از ابزار‌ها و مولفه‌های ناامنی و بستر ارتکاب جرایم دیگر در سطح جامعه است که در ایام اغتشاشات ۱۶ باند و شبکه سازمان یافته قاچاق سلاح زیر ضربه قرار گرفته است.
 از ۲۶ شهریور تا ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱، دو هزار و ۸۲۷ قبضه سلاح جنگی، پنج هزار و ۴۸۷ قبضه سلاح شکاری و در مجموع هشت هزار و314 قبضه سلاح کشف شده است.»
 در پایان این بیانیه آمده است:«سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فراجا به مردم شریف و شهید‌پرور ایران اسلامی اطمینان می‌دهد خادمان خود در مجموعه انتظامی کشور همواره پشتیبان آنها خواهند بود و در راستای تامین امنیت و تداوم آن در ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و به دشمنان ضدانقلاب، منافقان کوردل، و مزدوران آنها هشدار می‌دهد که امنیت شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی بوده و با مخلان و تهدیدکنندگان در این عرصه بدون مماشات برخورد می‌شود.»