kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۵۱۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
به علت همراهی با ضدانقلاب در فضای مجازی برای اخلال در بازار

دستور قضایی پلمب جواهر فروشی «علی دایی» صادر شد

 
 
 
 
دستور قضایی برای پلمب گالری جواهرآلات نور واقع در مجتمع روماسنتر‌ صادر شد.
به گزارش خبرگزاری میزان، در پی همراهی با گروه‌های ضدانقلاب در فضای مجازی در راستای اخلال در آرامش و کسب و کار بازار، دستور قضایی برای پلمب گالری جواهرآلات نور واقع در مجتمع روماسنتر‌ صادر شد.
گفتنی است، همزمان با کاهش محسوس اغتشاشات در کشور و جدایی معترضان از صف اغتشاشگران، گروه‌های ضد انقلاب با انتشار فراخوان‌هایی تلاش می‌کنند، با آشوب و اخلال در آرامش و کسب و کار بازار شعله ناارآمی را در ایران اسلامی روشن نگه دارند که با عدم همراهی مردم مواجه شده‌اند.
از سوی دیگر برخی خبرگزاری‌ها از پلمب رستوران متعلق به علی دایی علاوه‌بر جواهر فروشی وی خبر دادند.
در روزهای گذشته همزمان با فراخوان ضد انقلاب، گالری جواهری نور در صفحه خود در فضای مجازی از تعطیلی در روزهای 14، 15 و 16 آذر خبر داده بود.
شهربازی پاساژ الماس پلمب شد
شهربازی پاساژ مجتمع تجاری الماس در تهرانپارس که اخیراً تصاویر کشف حجاب متصدیان آن منتشر شده بود با دستور مقام قضایی پلمب شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار تصاویر ضد فرهنگی از متصدیان‌ واحد صنفی شهربازی مستقر در مجتمع تجاری الماس در تهران پارس، با دستور قضایی این واحد صنفی پلمب شد.
برهمین اساس، برای متصدی متخلف پرونده قضایی تشکیل شده است. 
گفتنی است، اخیرا تصویری از شهربازی پاساژ الماس در فضای مجازی منتشر شد که متصدیان این واحد صنفی، بدون رعایت حجاب مشغول به فعالیت بودند.