kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۵۰۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
معاون بنیاد مستضعفان خبر داد

تحویل 12500 واحد مسکونی به خانواده‌های صاحب 2 معلول و بیشتر

معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی با اعلام خبر تحویل ۱۲ هزار و ۵۲۰ خانه به خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر، از تخصیص ۹۲۰ میلیارد تومان برای خانه‌دار شدن خانواده‌های دو معلول خبر داد.

به گزارش بنیاد مستضعفان، وحید خاوه‌ای با اشاره به آخرین وضعیت پروژه احداث مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر که توسط بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی در حال انجام است، اظهارداشت: به دنبال اجرای تفاهم نامه‌های قبلی منعقد شده میان بنیاد مستضعفان و بهزیستی، تا پایان آبان‌ماه سال جاری بیش از ۱۲ هزار و ۵۲۰ خانواده صاحب دو فرد دارای معلولیت و بیشتر خانه‌دار شده‌اند و روند اجرایی کامل این تفاهم‌نامه‌ها همچنان ادامه دارد.
خاوه‌ای افزود: این تعداد واحد مسکونی در قالب دو تفاهم‌نامه احداث شده که با تکمیل اجرای آنها، 18 هزار و 300 خانواده صاحب دو فرد دارای معلولیت و بیشتر در سراسر کشور خانه‌دار می‌شوند.
وی درخصوص سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان برای اجرای این پروژه گفت: بنیاد مستضعفان برای احداث مسکن خانه‌های پرجمعیت از نظر افراد دارای معلولیت، بیش از ۹۲۰ میلیارد تومان را تخصیص داده است که این اعتبار برای احداث بیش از
۱۰ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و ۸ هزار و ۱۴۰ واحد در مناطق روستایی است.