kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۵۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰

اخبار کوتاه اجتماعی

 

توقیف ۲۲ دستگاه خودروی شوتی
خبرگزاری صدا و سیما: فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف 22 دستگاه خودروی سواری شوتی حامل 37 میلیارد و 300 میلیون ریال کالای قاچاق در این استان خبر داد.در بازرسی از این خودرو‌ها انواع کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی، خانگی، پزشکی،پارچه‌، پوشاک و انواع نوشیدنی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
فروریختن بنای قدیمی
در محدوده خیابان هلال احمر
مهر- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از تخریب یک بنای قدیمی در محدوده خیابان هلال احمر خبر داد و گفت: در محل حادثه مشاهده شد که در یک بنای قدیمی دو طبقه چهار کارگر مشغول تخریب بودند که به ناگهان طبقه دوم کاملاً تخریب شد و هر چهار نفر کارگر زیر آوار محبوس شدند. آتش‌نشانان بلافاصله عملیات آواربرداری را آغاز کردند و هر چهار نفر را زنده اما آسیب‌دیده از زیر آوار خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.
مناسب‌‌سازی 283 کیلومتر
مسیر پیاده‌روی تهران برای معلولان
رئیس‌کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای اجرای طرح جامع مناسب‌‌سازی معابر اقدامات خوبی را انجام داده است، گفت: ۲۸۳ کیلومتر مسیر پیاده‌رو مناسب ‌سازی شده است که از این میان ۲۴۲ کیلومتر موزائیک‌های هدایت شونده نصب شده است. آقامیری با اشاره به اینکه ۱۲۵۲ مورد هم‌سطح ‌سازی دریچه‌ها و ۵۳۳ مورد رفع معارض در پیاده‌روها داشته‌اند، افزود: ۱۴۰۰ مورد رفع خطر در تقاطع‌ها داشتند و از ۱۱۷ بوستانی که باید مناسب ‌سازی می‌کردند ۵۴ مورد انجام شده و مابقی تا پایان سال به نتیجه می‌رسد.
احتمال افزایش موارد ابتلا به کرونا
در کشور
ایسنا- معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه موارد آنفلوآنزا در کشور ظرف دو هفته گذشته کاهش خوبی در سطح بیمارستان‌ها داشته است، گفت: در زمینه کرونا نیز باتوجه به افزایش موارد در کشورهای اروپایی و آسیایی، احتمال افزایش موارد در کشور ما هم وجود دارد.