کد خبر: ۲۵۵۰۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
به مناسبت روز جهانی معلولین صورت گرفت

تجلیل شهرداری شیراز از شاغلان معلول و توان‌خواه

شهرداری شیراز از شاغلان معلول و توان‌خواه در مدیریت شهری تجلیل کرد.

 

شيراز- خبرنگار كيهان:

محمدعلی راضی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی در این آیین اظهار کرد: با کارگروهی به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر به شاغلان معلول و توان‌خواه در شهرداری، اتفاقات خوبی را برای این قشر رقم خواهیم زد.
او با تصریح بر ارتقای جایگاه شاغلان معلول و توان‌خواه در شهرداری شیراز بر استفاده از ظرفیت‌های درون و برون‌دستگاهی برای حل مسائل این قشر تاکید کرد.
شایان ذکر است، به مناسبت روز جهانی معلولین به صورت همزمان در سطح معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز از همکاران توان‌خواه شاغل در مجموعه تقدیر کرد.