kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۵۰۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵

پای دلالان و فرصت‌طلبان در میان نباشد! (نکته ورزشی)

 

سرویس ورزشی-
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 پس از چند روز اقامت در کشورمان بامداد دیروز همراه با دستیاران خود تهران را به مقصد لیسبون ترک کرد. حال باید دید تصمیم مدیران فدراسیون فوتبال درباره آینده این سرمربی پرتغالی و وضعیت او با تیم ملی ایران چیست. کی‌روش علاقه دارد تا جام ملت‌های آسیا روی نیمکت ایران بنشیند اما در این خصوص هیئت‌رئیسه فدراسیون باید نظر بدهد.
طبق قانون قرارداد جدید با کارلوس کی روش باید مصوبه اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال را داشته باشد. اعضای هیئت‌رئیسه بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در فوتبال کشور هستند و از آنجایی که این بار آنها تصمیم‌گیری در مورد سرمربی تیم ملی را به مهدی تاج واگذار نکرده‌اند، رئیس‌فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش باید مصوبه اعضای هیئت‌رئیسه را داشته باشد.
احتمالا تا چند روز آینده تکلیف نیمکت تیم ملی با معرفی سرمربی مشخص و دغدغه علاقه‌مندان به فوتبال نیز مرتفع می‌شود اما هرچه که هست چه کی روش بماند چه فرد جدیدی روی نیمکت بنشیند امید می‌رود پای دلالان و فرصت‌طلبان در میان نباشد و برای انتخاب سرمربی تیم ملی هیئت‌رئیسه پس از مشورت با کارشناسان اهل فن بهترین انتخاب را داشته باشد.
در سال‌های اخیر تجربه ثابت کرده که دلالان و فرصت‌طلبان به تنها چیزی که توجه دارد منافع و جیب خودشان است و گرنه زیاد در قید و بند منافع ملی و مصالح فوتبال ایران نیستند.