kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۵۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵

تصاویر برگزیده از روز اول مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی

 

گلزنی تاریخی در بازی ۱۰۰۰
لیونل مسی در هزارمین بازی رسمی خود در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ و در مصاف تیم ملی فوتبال آرژانتین و استرالیا موفق شد، یکی از کلیدی‌ترین گل‌های تیمش را به ثمر برساند و هم‌چنین با عبور از رکورد مارادونا، ‌به عنوان برترین گلزن آرژانتین در رقابت‌های جام جهانی شناخته شود.
نمایش قابل قبول استرالیا
تیم ملی فوتبال استرالیا در حالی از یاران مسی شکست خورد که نمایش آبرومندانه‌ای مقابل حریف خود نشان داد. گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا در نشست خبری بعد از بازی تاکید داشت که تیمش تلاش کرد تا مقابل مسی مقاومت کند و گفت: بدون شک او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. تلاش زیادی کردیم تا از این بازیکن نترسیم و اجازه گلزنی را به او ندهیم اما مسی می‌داند در هر شرایطی چگونه خود را نجات دهد. من افتخار این را داشتم که به عنوان بازیکن در برابر مارادونا بازی کنم و اکنون هم این افتخار را داشتم که به عنوان مربی برابر مسی قرار گیرم. آرژانتین باید به خود ببالد که چنین بازیکن و بازیکنانی را در اختیار دارد.
روز درخشان دامفرایز
دنزل دامفرایز بازیکن تیم ملی فوتبال هلند یک روز بسیار خوب را در تیم هلند پشت سر گذاشت و با ثبت یک و ۲ پاس گل و تاثیرگذاری در تمام گل‌های هلند، به بهترین بازیکن دیدار هلند- استرالیا تبدیل شد.