kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
*‌ تجزیه‌طلبان و اغتشاشگران اگر قدری به علت موفقیت نظام در عبور از بحران‌های 43 سال گذشته فکر می‌کردند متوجه می‌شدند این ملت شکست ندارد و میدان را ترک نخواهد کرد. خداوند را شاکریم که معاندین همیشه از مردم تو دهنی خورده‌اند و مجبور به عقب‌نشینی می‌شوند.
9239---0922
* خداوند در قرآن وعده داده است که حزب‌الله پیروز میدان است‌، به این شرط که نترسیم و به واسطه مشکلات محزون نشویم. یاد شهید سلیمانی افتادم که می‌گفت در تهدیدات فرصت‌هایی هست که در خود فرصت نیست. مشروط به اینکه نترسیم، نترسید و نترسانید.
3029---0903
* زمستان امسال دولت‌‌های شرور اروپا و غرب تاوان قسمتی از شرارت‌های خود را پس خواهند داد. این شروع ماجرایی است که در آن دست داشته‌اند. استعمارگران سالیان سال کشورهای آفریقایی و غرب آسیا را تا توانسته‌اند غارت کرده‌اند و امروز باید بابت جنایت‌های خود مکافات بشوند.
7333----0902
* اینکه صدای مردم باید توسط مسئولین شنیده شود یعنی اینکه از مشکلات آنها گره‌گشایی بشود. ولی جریان‌های سیاسی ورشکسته بعد از نتیجه ندادن اغتشاشات به دنبال آدرس غلط دادن به مردم هستند و از طریق این فرار به جلو می‌خواهند خود را از زمینه‌سازی برای جنایات ضدانقلاب وتروریست‌ها در این دوماه تبرئه کنند. اما ملت دست آنان را خوانده است و فریب نمی‌خورد.
1817---0935
* اصلاح‌طلبان برای افراد وحوش داعشی و آشوبگر و قاتل اظهار دلسوزی می‌کنند و از گفت‌وگو باآنان سخن می‌گویند! کدام ملتی با براندازان وحشی و قاتلان گفت‌وگو می‌کند که ما دومی آنها باشیم؟ چرا در شروع فتنه 88 که 7-8 ماه کشور را به آشوب کشیدید از گفت‌وگو و آشتی دم نزدید؟!
فرجی- تهران
* برخی از مدعیان سیاست که در گذشته خود چیزی جز بردگی جریان سلطه ندارند‌، صدای مردم را نمی‌شنوند و پیشرفت‌های شگفت‌آور این یک سال و نیم را نمی‌بینند، بهتر است دستشان را از دست شیطان بیرون بکشند که جز زندگی جهنمی پایانی برایشان متصور نیست.
سعیدی دولابی
*‌ گروسی رئیس‌سازمان بین‌المللی انرژی هسته‌ای گفته در رابطه با ایران هنوز به نقطه بی‌بازگشت نرسیده‌ایم. باید گفت تا کی می‌خواهند با این الفاظ بازی بکنند و حق مسلم ملت ایران را نادیده بگیرند؟ خودشان هم می‌دانند که در موضوع پرونده هسته‌ای ایران مشکل حقوقی و فنی وجود ندارد. فقط به خاطر دشمنی با ایران پرونده را سیاسی کرده‌اند و نمی‌خواهند ایران‌، قوی بشود.
معلمی
* برخی از مقام‌های غربی به دروغ ادعای حمایت از مردم ایران می‌کنند. اگر در گفته خود صداقت داشتند باید به آمریکا فشار می‌آوردند که تحریم‌های ظالمانه علیه ایران را بردارد. پس معلوم می‌شود که خیلی راحت دروغ می‌گویند و احمقانه درصدد فریب مردم ایران هستند.
میعادی
*‌ از هیتلر پرسیدند پست‌ترین انسان‌ها چه کسانی‌اند؟ پاسخ داد، کسانی که در تصرف کشورشان با ما که بیگانه بودیم همکاری کردند! چون وطن در حکم مادر انسان است و کسانی که با من همکاری کردند کسانی‌اند که به مادر خود هم رحم نکردند!
معصومی
* حال که دشمنان نظام به‌ویژه آمریکا و همپیمان‌های اروپایی‌اش و رژیم جعلی و آل‌سعود بر دشمنی خود علیه کشورمان و ایجاد اختلاف و شبهه‌افکنی اصرار دارند و از هیچ تلاشی فروگذار نیستند می‌طلبد ملت فهیم و بصیر بر اتحاد و یکپارچگی خود بیفزایند و از هرگونه تفرقه دوری کند. قطعا ملت و دولت‌،کشور را خواهند ساخت و دشمنان، هرگز دلسوز ملت نخواهند بود.
قیصری
* اگر سفیر فرانسه را اخراج می‌کردیم امروز دولت آلمان غلط زیادی نمی‌کرد. باید سفرای این دو کشور به عنوان عنصر فاسد اخراج
شوند.
نیک‌نام
* شبکه‌های معاند دشمن ملت دائم به شایعه‌پراکنی مشغولند. ولی مردم فهیم کشورمان هرگز به رسانه دشمن که به خون ملت تشنه است اطمینان نمی‌کنند.
رضوانی
* امید آن داریم با ورود آقای رئیس‌جمهور به موضوع استاندارد و همت ایشان برای کیفیت بخشیدن به محصولات تولید داخل در آینده شاهد رقابت جدی محصولات ایرانی با محصولات مشابه خارجی باشیم و این امر شدنی است.
3929---0922
* ضمن آرزوی سلامتی کامل برای آقای رستم قاسمی از خداوند، امیدواریم وزیر جدید راه و شهر‌سازی با حرکت جهادی نسبت به ساخت مسکن ملی طبق وعده دولت به مردم(4 میلیون در دولت سیزدهم) اهتمام نماید و بخشی از مشکلات جوانان و افراد فاقد منزل مسکونی مرتفع شود. ان‌شاءالله.
قوامی
* موفقیت دولت جهادی در پالایش دولت از نیروهای نفوذی دولت فشل گذشته است. بنابر اظهار یکی از نمایندگان مجلس هنوز با گذشت حدود یک‌سال و نیم از عمر دولت 70 درصد نیروها از دولت قبل در پست‌های خود هستند!
نظری
* سازمان بازرسی کل کشور از کشف 60 تن مواد اولیه تولید آنتی‌بیوتیک یک شرکت دارویی که احتکار کرده بود خبر داد! 30 تن این مواد برای تولید آزیترومایسین بوده که برای تامین 6 ماه نیاز کشور کافی است! در این شرایط کشور، این اقدام کثیف مصداق افساد است. دستگاه قضا باید بدون مماشات با این افراد برخورد کند تا عبرتی برای
دیگران شود.
اصغری
* برنج ایرانی با افزایش قیمت خود را از سفره مردم کشورش محروم کرد. انصاف حکم می‌کند که هم دولت و هم کشاورزان با مساعدت بیشتر با تعامل با هموطنان از قیمت آن بکاهند تا مردم بتوانند از برنج اصیل ایرانی بهره‌مند شوند. کاش می‌شد دولت نیز به صورت سهمیه‌ای برای هر خانوار ۳-۲ کیلو برنج ایرانی در ماه اختصاص دهد.
حمید محمدی
* دولت انقلابی و جهادی تدبیری برای ترخیص کالاها از گمرکات اتخاذ نماید تا مانند دولت قبل چند سال کالاهای ضروری در آنجا رسوب نکند و دود ناشی از گرانی کالاها به چشم مردم نرود. حداکثر پس از یک ماه باید کالاها ترخیص شوند.
شاه محمدی
* هنوز از پیک ویروس آنفلوآنزا عبور نکرده‌ایم چرا بعضی از شهروندان در وسایل نقلیه عمومی از ماسک استفاده نمی‌کنند؟ مع‌الوصف عطسه و سرفه هم می‌کنند و نسبت به رعایت حقوق شهروندی کاملا بی‌توجه
هستند؟
محبوبی
* باز هم شاهد حمله سگ‌های ولگرد به 2 دختربچه در کرمان و حادثه تلخ برای آنها هستیم. چرا مسئولین امر به این معضل جمع‌آوری سگ‌های ولگرد ورود نمی‌کنند و برای همیشه مردم را از آسیب رساندن آنها خلاص کنند.
عسگری