kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۷۸۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
مدیرعامل و نایب‌رئیس ‌هلدینگ سلولزی تاسیکو خبر داد

پرداخت تسهیلات 250 میلیارد تومانی پروژه بیستون تأمین

 
 
 
 مدیرعامل و نایب‌رئیس‌هلدینگ سلولزی تاسیکو از پرداخت تسهیلات 250 میلیارد تومانی پروژه بیستون تامین با تایید موافقت اصولی توسط بانک رفاه خبر داد.
این تسهیلات در قالب مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه اعطا شده است.
به گزارش واحد ارتباطات و برند تاسیکو، ابراهیم نصرالهی مدیرعامل و نایب‌رئیس ‌هلدینگ سلولزی تاسیکو با بیان اینکه ثمرات و برکات سفرهای استانی ریاست محترم جمهور به شرکت‌های تابعه شستا رسیده است گفت: پس از سفر تیر ماه امسال آیت‌الله رئیسی به استان کرمانشاه، تکمیل یکی از طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی استان که سرعت گرفت، پروژه کاغذ‌سازی بیستون تامین بود. این طرح به دلیل کمبود منابع مالی متوقف شده بود که به برکت سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه و پس از پیگیری مدیران پروژه و حمایت‌های مدیران استانی به ویژه استاندار محترم، پرداخت تسهیلات 250 میلیارد تومانی توسط بانک رفاه مورد تایید قرار گرفت.
نصرالهی افزود: پروژه کاغذ‌سازی بیستون تامین به عنوان طرح توسعه شرکت بورسی کاغذ‌سازی کاوه در منطقه محروم هرسین استان کرمانشاه قراردارد. این طرح پس از نصب ماشین‌آلات، ساخت سوله‌های انبار و پیشرفت در قسمت‌های دیگر به دلیل کمبود اعتبار دچار وقفه شده بود که به لطف پروردگار، مساعدت دولت محترم و همکاری بانک رفاه در موافقت اصولی با اعطای تسهیلات هم‌اکنون آماده شروع مجدد عملیات تکمیلی است.
مدیرعامل تاسیکو گفت: موافقت با اعطای تسهیلات 250 میلیارد تومانی توسط بانک رفاه از محل میانگین مانده حساب شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و شرکت‌های زیرمجموعه انجام شده است. جا دارد که قدردانی ویژه خود را از مدیرعامل محترم شستا بابت حمایت از تکمیل پروژه بیستون تامین و همچنین استاندار محترم کرمانشاه و مدیرعامل محترم بانک رفاه ابراز نمایم.
نصرالهی در پایان گفت: تکمیل این طرح، ضمن تاثیر فراوان در اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه سبب رضایتمندی سهامداران چکاوه به عنوان مالک پروژه کاغذ‌سازی بیستون نیز خواهد شد.
گفتنی است که هلدینگ تاسیکو بزرگ‌ترین هلدینگ سلولزی کشور و از شرکت‌های زیرمجموعه تاپیکو و شستا است.