kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۷۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 حرکات میکروسکپی
 «چگونه حرکات میکروسکپی را نجومی‌کنیم: ۱۰۰ نفر رو در سطح شهر ۱۰ میلیونی اجیر کنیم به بوق زدن‌های ممتد و حین حرکت در خیابان‌ها۱۰۰، هزار نفر این صدا رو می‌شنون، اون ۱۰۰ هزار و ۱۰۰ نفر خبر این خباثت رو منعکس می‌کنند و ۸۵ میلیون نفر متوجه می‌شن که کسی همچین غلطی کرده، حالا ۸۵ میلیون نفر دارن راجع به یک اقدام میکروسکپی حرف می‌زنن و اگر گمان نکنن که اکثریت چنین ذائقه‌ای دارن، حتما گمان می‌کنند که حدود نیمی از مردم کم و بیش از باخت خوشحال شده‌اند.»
 این مزدوری در تاریخ می‌ماند
 قیس قریشی: «اینایی که می‌بینید امروز مثل کفتار زوزه می‌کشن دور و بر ایران و از باخت تیم ملی ایران خوشحال و شادند همون حرام لقمه‌هایی هستند که دروازه‌های ایران را برای اسکندر و چنگیز و... باز کردند و بابتش سکه و... گرفتند. تاریخ نام شان را با لجن خواهد نوشت، ننگ مزدوری و وطن فروشی پاک نمیشه.»
 باخت اسرائیل
 فائزه طلایی: «بزرگ‌ترین باخت رو تو جام جهانی اسرائیلیا دادن، تازه فهمیدن چقدر منفور کل جهانن! طرفدار آمریکایی با پرچم فلسطین.»
 فقط صداشون بلنده
 علی: «از غربِ غربِ تهران تا شرقِ شرق تهرانو رفتم. سکوتِ مطلق بود، فقط ۳ تا ماشینو دیدم بوق میزدن، مقایسه کنید با روزِ پیروزی ایران در مقابل ولز که کل شهر در جشن بود. این جماعتِ بی‌وطن در اقلیت محضِ محضِ محض قرار دارن. به سر و صدای رسانه‌ایشون توجه نکنید.»
 قابل توجه براندازهای وطن فروش
 حسام الدین کاظمی: «بی‌وطن‌ها طوری به باخت تیم ملی کنایه میزنن انگار پدرشون انگلیسی بوده و مادرشون آمریکایی. بیچاره‌ها خبر ندارن از نظر غربی‌ها فقط یه مشت کله‌سیاه‌ جنگلی و جهان سومی هستن که با رسانه‌ها رام و تربیت شدن تا مزدور بی‌جیره و مواجبشون باشن.»
 نعمت بزرگ
 سعید: «دست پدراتونو ببوسین، چون نون حلال بهتون داده و الان از باخت تیم کشورتون ناراحتین. بعضیا از این نعمت محرومن!»
 وقتی از حقارت براندازها میگیم
 کاربری نوشت: «حتی بازیکنان آمریکا هم به بازیکنامون دلداری دادند ببین براندازان چقدر لجنن که ازین اشک‌های ایرانیان خوشحالند.»
 جنایت را پذیرفته اما میگن اعدام نکنید!
 
 مهدی کشتدار با انتشار این تصویر نوشت: «با همین چاقو دو نفر را به شهادت رسانده و ۴ نفر دیگر را زخمی کرده، در دادگاه اتهامات را قبول کرده‌اما هشتگ اعدام نکنید برایش می‌زنند. شاهد عینی می‌گوید در راه فرار هر کس دیگری که سر راهش بود را می‌زده است. مجیدرضا رهنورد روی بدن یکی از شهدا نشسته بوده و با چاقو ضربه می‌زده.»
 یک شروع خوب در مقابله با ادعاهای بی‌سند
 مهدی: «هرچند نمی‌توان و نباید انتظار داشت که باوجود پس گرفتنِ ادعای کشته شدنِ ۴۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر توسط جناب زیباکلام، آب رفته سریعا به جوی بازگشته و جو ملتهب شده (توسط ایشان) آرام گردد اما احضار او و درخواست سند برای ادعایش می‌تواند یک شروع خوب از سوی قوه قضائیه و نوعی اقدام پیشگیرانه بمنظور ممانعت از تکرار چنین رفتاری (بیان ادعاهای بدونِ سند) از سوی دیگران باشد!»