kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۷۷۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
رئیس‌کمیته بودجه شورای شهر تهران:

اجرای طرح‌های عمرانی بزرگ پایتخت زمستان امسال شتاب می‌گیرد

 
 
 
رئیس‌کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌شود طرح‌های عمرانی بزرگ پایتخت در سه ماهه چهارم امسال با شتاب بالاتری اجرا شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، میثم مظفر با بیان اینکه کار تخصصی در رابطه با تحقق برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ در کمیسیون برنامه و بودجه انجام شده است، افزود: پیشرفت کمی و عددی پروژه‌های مرتبط با تمام سازمان‌ها، شرکت‌ها، مناطق ۲۲ گانه و معاونت‌های شهرداری تهران را جمع‌آوری کرده‌ایم و قرار است هفته‌های آینده جدا از تحقق درآمد، گزارش نظارتی کمیسیون درخصوص تحقق برنامه‌های مصوب در شورا ارائه شود.
مظفر با بیان اینکه انتظار داریم شهرداری در اجرای برنامه‌های عمرانی با شتاب بیشتر و جدی‌تر عمل کند، ادامه داد: در ۶ ماهه اول به طور متوسط با پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصد در طرح‌های توسعه محلی مواجه هستیم و این آمار نیاز به اقدام جدی شهرداری دارد که در این زمینه مکاتباتی را با شهردار تهران انجام داده‌ایم.
وی با تأکید بر اینکه درخصوص کلان پروژه‌ها نگرانی چندانی نداریم، گفت: شهرداری تفاهم‌نامه‌ای با قرارگاه خاتم منعقد کرده و این قرارگاه در محل پروژه‌ها مستقر شدند و تجهیز کارگاه را انجام دادند.