kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۵۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* تیم ملی فوتبال ایران در هر صورت برنده است چون خیلی‌ها از دشمنان خارجی و معاندین داخلی آرزو داشتند و زور زدند تیم ملی فوتبال ایران به زمین چمن جام جهانی نرسد. دیدیم که به نتیجه نرسیدند و بلکه درخشش این تیم در بازی دوم برخلاف خواسته دشمنان باعث نشاط جامعه شد.
مقدسی و صادقی
* در مورد فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر نظرم این است که مهم بازی غیرتمندانه بازیکنان تیم ملی است برد و باخت فرع قضیه است. البته اگر در هر بازی پیروز بشویم خوشحال می‌شویم و حال مردم نیز خوب می‌شود.
شیرالی
* آمریکای جنایتکار نگران گروهک‌های تروریستی شده که دستشان به خون بسیاری از هم‌وطنان کُرد و غیر کُرد ما آلوده است ولی برای بیش از 17 هزار شهید ترور توسط جریان نفاق و این گروهک‌ها ناراحت نیست. تا کی می‌خواهد به این دوگانه رسوا و ننگین و حمایت از این اراذل و اوباش ادامه دهد و خود را بی‌آبروترکند؟
شجاعی
* در زمان جنگ تحمیلی‌، باور این که عده‌ای منافق در کنار صدام با ملت خود می‌جنگند برایم دشوار بود تا اینکه بعد از باخت ایران به انگلیس همان‌ها را با لباس جدید در خیابان‌های شهرمان دیدم که به جای تشویق ورزشکاران وطن‌، نمایندگان روباه پیر استعمار در تهران را تشویق می‌کردند!
گلشنی
* عده‌ای به اربابان آمریکایی‌شان پیشنهاد بمباران ایران عزیز را می‌دهند و عده‌ دیگری از اراذل و اوباش و وحوش داعشی نیز کف می‌زنند و با پرچم انگلیس خبیث به خیابان می‌آیند. سیاست مماشات و انفعال با این‌ها جز گستاخی بیشتر نتیجه‌ای ندارد.
نیک‌پور
* مأموران امنیتی کسانی که بازاریان را تهدید به آتش‌زدن مغازه‌هایشان می‌کردند باید دستگیر کنند و دستگاه قضایی آنها را به اشد مجازات برسانند.
0220---093 و 2846---0935
* درحالی که بیش از 40 میلیون نفر از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده می‌کنند برخی رسانه‌ها و زنجیره‌ای‌ها دائم سیاه‌نمایی می‌کنند که کسی از رسانه‌های داخلی استفاده نمی‌کنند.
عموزاده
* رژیم آل‌سعود که فاقد تعقل است و گوش و چشمش به فرمان شیطان بزرگ است در پی روابط با جمهوری اسلامی نیست. این گاوشیرده آمریکا فقط به دنبال وقت‌کشی است و به بهانه از سرگیری روابط به دنبال اجرای برنامه‌های صاحب طویله‌اش یعنی آمریکا می‌باشد تا به زعم خود جمهوری اسلامی را از درون به خود مشغول نماید!
شرافتی
* از نمایندگان مجلس درخواست می‌شود با طرحی مانع فعالیت رسانه‌های مجازی دشمنان در کشور شوند. نقش این رسانه‌ها در ایام فتنه بر همگان روشن شده است و شایسته نیست که جامعه ما از این رسانه‌های صهیونیستی آمریکایی انگلیسی این همه آسیب
ببیند.
6158---0936
* انتظار می‌رود با تسریع در روند رسیدگی و محاکمه این وحوش آشوبگر داعشی که با سلاح سرد و گرم به جان و مال مردم شریف کشورمان تعرض ‌کردند‌، آنها را در همان محله‌هایی که جنایت آفریده‌اند مجازات کنند.این اقدام می‌تواند مرهمی بر زخم‌های مردم بابصیرت کشورمان باشد.
گنجی
* افرادی که اعتراض را بهانه کرده آشوب به‌پا ‌کردند و به اموال عمومی و شخصی خسارت ‌زدند دشمن هستند چگونه می‌توان قبول کرد کسی مدعی ایران‌دوستی باشد ولی بخواهد کشور را به آتش بکشد و تازه اسم آن را اصلاحات بگذارد. این افراد یا خائن یا فریب‌خورده هستند.
مستوفی
* کسانی که به هر بهانه‌ای به تخریب، آشوبگری و آتش زدن اموال عمومی اقدام می‌کنند دشمن ملتند و هیچ شکی در آن نیست و ملت نیز بارها و به ویژه در همین ایام تشییع پیکرهای پاک و مظلوم شهدای امنیت نشان دادند که از آنها متنفرند و درخواست اشد مجازات برای آنها را از دستگاه قضایی مطالبه می‌کنند.
حبیبی‌نژاد
* از مسئولین وزارت بهداشت درخواست می‌شود بدون فوت وقت و با چند شیفته کردن نیروها، به روند اصلاح تولید و توزیع دارو و رفع مشکلات مردم در دسترسی به دارو سرعت بخشند و صاحبان انقلاب را از دغدغه تهیه دارو رها سازند.
9239---0922 و 2842---0910
* امیدواریم کسانی که در حادثه تروریستی شاهچراغ، ایذه و اصفهان دستگیر شدند هرچه سریع‌تر محاکمه و مجازات شوند و مردم برخورد قهرآمیز با این اراذل و اوباش داعشی را ببینند.
اندیکایی
* تازه‌ترین آمار از جنگ یمن حکایت از آن دارد که همچنان بزرگ‌ترین قربانیان این نبرد نابرابر که از سوی عربستان سعودی به کمک غربی‌ها بر مردم مظلوم یمن تحمیل شده است کودکان هستند. مطابق آمار اعلام شده تاکنون بیش از 8 هزار کودک در 8 سال جنگ یمن کشته و زخمی شده‌اند و تعداد معلولین به بالای 4 میلیون نفر رسیده است. سازمان‌های حقوق بشر کجا هستند؟چرا صدایی از آنان بلند نمی‌شود؟
اوسطی
* این گفته آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری که گفته‌اند اصلاح عقب‌نشینی نیست بلکه یک حرکت رو به جلو است واقعا امیدبخش می‌باشد و آینده روشنی را نوید می‌دهد.
جلال‌زاده
* با توجه به گرانی‌های پس از اجرای حذف ارز 4200 تومانی پیشنهاد می‌شود حذف یارانه نقدی و تبدیل آن به کالا برگ الکترونیکی را با تأخیر اجرا نمایند تا جامعه به آرامش برسد و مردم نیز ضرورت آن را درک نمایند. بدون توجه به زیرساخت‌ها نباید اقدامی دراین زمینه بشود.
مجیدیان
* معضل آلودگی هوا و ترافیک تهران همچنان کلاف سردرگم باقی مانده و شهروندان را رنج و عذاب می‌دهد. برای رفع سنگینی ترافیک پایتخت باید فکرهای جدیدی بکنند.
واعظی
* بازنشسته آموزش و پرورش هستم. به خاطر هزینه‌های زیاد عمل جراحی همسرم و پرداخت بدهی‌های خود مجبور شدم سهام عدالت خود و خانواده را بفروشم. امیدوارم مسئولین ما مردم آسیب‌پذیر را دریابند و کاری بکنند.
4568---0911
* چرا با وجودی که از تلفن ثابت هیچ استفاده‌ای نمی‌کنیم برای آن قبض 18 هزار تومانی صادر می‌شود؟
9151---0902
* شبکه پنج در اخبار روزانه مشکلات شهر پرند را هم مطرح کند تا مورد رسیدگی مسئولین امر قرار گیرد.
مطیعی
* وقتی از جاده اراک به سمت خمین، محلات و دلیجان می‌روم هیچ کانال رادیویی را شفاف نمی‌توان گوش کرد چرا؟ همین‌طور گاهی در مسیر تهران- مشهد در قطار با دشواری زیاد می‌توان رادیو را گوش کرد. لطفا مسئولین این مشکل را حل کنند.
قاری