kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۵۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه
ندا شکیبا: «صفحه رسمی تیم فوتبال آمریکا پرچم مقدس ایران عزیزمون رو درست کرد و یکبار دیگه ثابت کرد آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه. ولی ما همچنان منتظر برخورد مقتضی فیفا با این عمل غیرقانونی هستیم!»
نمایش قدرت این شکلیه
یاس: «شما با فتوشاپ الله را از پرچم ما حذف می‌کنید. ما با سامانه سوم خرداد، گلوبال‌هاوک شما رو. بله ما مثل هم نیستیم.»
حقوق بشر و مدعیانش لال هستند؟
سجاد منصوری: «یه مرد ملعون در ناتینگهام انگلیس با تفکر اسلام‌ستیزی، خانه همسایه اش که یک خانواده مسلمان (مادر و دو فرزند خردسالش) هستند را به آتش میکشه و اونا فوت می‌کنند. انگلیس، سلبریتی نداره که صدای این مظلومان باشن؟! دیگر کشورهای مدعی حقوق بشر چی؟ سازمان‌های حقوق بشر؟»
دموکراسی آمریکایی
حسین اصغری: «به بهانه بازی ایران و آمریکا، بیایید یه کم از دموکراسی آمریکایی براتون بگم: 350 سال قبل در آمریکا، 37 نفر نشستند قانون اساسی خود را تصویب کردند، یک نفرشان هم با رأی مردم انتخاب نشده بودند. حالا شما مقایسه کنید با نحوه تصویب قانون اساسی در ایران.»
برای یادآوری: زن، زندگی، آزادی در فرانسه
رضا شکیبایی: «امانوئل مکرون: زنان بیشتر و بیشتری از ترس اینکه مورد تعرض قرار گیرند دیگر جرات سوار شدن به وسایل نقلیه عمومی را ندارند. ما قصد داریم حضور پلیس در حمل‌ونقل را دو برابر کنیم، به ویژه در زمان‌هایی که حملات بیشتر مشاهده می‌شود».
حتماً جمهوری اسلامی مقصره!
انصاری: «فرانسوی‌ها کف خیابانند به بی‌عدالتی و تبعیض اعتراض دارند، ایرلندی‌ها در خیابانند چون بحران مسکن دارند، جمهوری چک در خیابانند می‌گویند به اوکراین کمک نکنید، انگلیسی‌ها اعتصاب پشت اعتصاب به خاطر گرانی و تورم شدید، آلمانها اعتراض افزایش قیمت انرژی، ایتالیا منتقد قیمت برق. مقصر کیست؟»
اروپایی‌ها فقط شو بازی می‌کنند
علی رجبی: «یورگن کلینزمن درونیات اروپایی‌‌های ‌موبور را علنی کرد و به مردم ایران و تیم ملی بی‌احترامی کرد؛ درست مثل همانی که می‌گفت اروپا باغ است و بقیه دنیا جنگل. پز مبارزه با نژادپرستی غربی‌ها یک شوی رسانه‌ای است.»
هدف از تحریم
رضا رمضان نژاد: «‏آمریکا تحریم نفتی ونزوئلا رو شل کرده، در حالی که نه مادورو رفته، نه سیاستهای ونزوئلا تغییری کرده. این یعنی اینکه تحریم حتی بیشتر از اونکه بر اساس ادعای غربی‌ها ابزار تنبیه باشه، ابزار کنترل بازاره برای انتفاع کثافتی به نام آمریکا و اروپا.»
بسیجی در وسط میدان است
شهید بسیجی مدافع امنیت دانیال رضازاده (که اخیرا به دست یک اغتشاشگر به شهادت رسید) فروردین ۹۸ سیل پلدختر.
گروگانگیری بزرگ
مجتبی زارعی: «تاریخ شهادت خواهد داد بزرگ‌ترین گروگانگیری جهان، در ایران درهم شکسته شد؛ گروگانگیری پرچم و سرود ملی گروگانگیری صورت و لبخند گروگانگیری شادی و رضایت گروگانگیری گفت و شنود و ابراز نظر، اقوام و مذاهب‌،حقایق و واقعیت و نهایتا گروگانگیری ملت وکسب وکار! شما روی هیتلر، رضاخان و صدام را سفید کردید!»