kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۵۴۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
درحضورنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد

رسانه‌های چهارمحال و بختیاری از قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع با فتنه‌گران و از مسئولان، حل مشکلات معیشتی مردم را مطالبه کردند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری وامام جمعه شهرکرد گفت: در شرایط کنونی به‌هیچ‌عنوان نباید انفعال در جامعه ایجاد شود و رسانه‌ها و فضای مجازی باید اُمیدآفرینی همراه با واقعیت رابر اساس دارایی‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور به جامعه تزریق کنند.

 

شهرکرد- خبرنگارکیهان:

حجت‌الاسلام محمد علی نکونام که درنشست هم‌اندیشی مطبوعات ودیگررسانه و فعالان فضای مجازی استان سخن می‌گفت افزود:مطالبه‌گری در رسانه‌ها و فضای مجازی باید به‌ دور از تضعیف، شکنندگی و دافعه و همراه با خیرخواهی باشد.
وی اضافه کرد: ادبیات مطالبه‌گری خشن، باعث دافعه می‌شود واین ادبیات باید اصلاح شود تا بتواند به سلامت کار و نتیجه گرفتن از امور کمک کند.
نکونام هفته بسیج را گرامی داشت وادامه داد: بسیج از یادگارهای متین و ارزشمند امام خمینی(ره) و از مسائل مهم جامعه اسلامی است که باید ظرفیت و فرصت آن را درک کرد.
مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس جانانه از کشور دفاع کرد و پس از آن با تکیه به مردم در عرصه سازندگی مناطق جنگ‌زده وارد شد.
احسان ربیعی به موفقیت و نقش‌آفرینی بسیج در میدان سازندگی کشور اشاره و تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۲۰ قشر در بسیج و در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، رسانه، فضای مجازی، دانشگاهی، هنرمندان و رشته‌های تخصصی دیگر فعالیت دارند.
وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی و راه‌انداختن حوادث اخیر در کشور یادآور شد: حضور مردم و بسیج در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی بار دیگر فتنه استکبار جهانی علیه ایران را خنثی کرد.
مسئول بسیج اقشار استان نیزاظهارکرد: توجه به سواد رسانه‌ای به‌منظور تقویت سرمایه‌های اجتماعی در دستور کار قرار دارد.
سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی تاکید کرد: سازمان بسیج رسانه در تاثیرگذاری بر قشرهای مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان نقش اساسی ایفا می‌کند.
سرپرست وخبرنگارکیهان درچهارمحال وبختیاری نیزگفت: بسیجیان و نیروهای انتظامی و امنیتی و سپاه پاسداران و به طور کلی نیروهای مسلح کشورمان به معنی واقعی کلمه مظلوم هستند و جمعی از عزیزان بسیجی‌،انتظامی وامنیتی درپی ایجاداغتشاشات اخیرکه دشمنان خارجی و داخلی طراحان آن بودنددراوج مظلومیت به شهادت رسیدند وبه درجه جانبازی نائل شدند.
ملک محمد زمانی دهکردی افزود:خواسته‌های قانونی و به حق اکثر مردم و مسئولان کشورمان برخورد شدید با آشوبگران و فرصت‌طلبان از خدابی خبر و ناانسان است و دیگر مماشات با این‌گونه افراد جائز نیست و نباید اجازه داد که همچنان به کوچه و خیابان بیایند و حافظان امنیت و مردم بی‌گناه را شهید و زخمی و اموال دولت و مردم را تخریب کنند.
درپایان این نشست بیانیه‌ای در محکومیت اغتشاشات اخیر و درخواست از قوه قضائیه برای برخورد قاطع با عوامل ومسببان فتنه و همچنین مطالبه از دستگاه‌های اجرایی و قوای کشور برای تلاش جدی در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم‌، صادرشد.