kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۵۰۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
بازتاب پیروزی تیم ملی فوتبال ایران 

ملت ایران شاد شد پادوهای مزدور غرب عزا گرفتند

با پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در دومین بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پرچم سه‌رنگ و پرافتخار کشور عزیزمان همزمان در سراسر کشور ‌به اهتزاز در آمد و مردم ‌در سراسر کشور با حضور پر‌شور در خیابان‌ها به جشن و شادی پرداختند.
 
 
 
سرویس سیاسی- 
 
 
 
به‌دنبال پیروزی غرورآفرین تیم ملی ایران در برابر ولز مردم میهن‌دوست کشورمان به خیابان‌ها آمده در کنار برافراشتن پرچم سه‌رنگ کشورمان با آهنگ‌های حماسی به جشن و سرور و شادی پرداختند. 
این رویداد که بلافاصله پس از پایان بازی ایران مقابل ولز در خیابان‌های اصلی شهرهای سراسر کشور از مشهد و رشت و اردبیل و تبریز و ارومیه گرفته تا تهران‌، اصفهان، زاهدان، سنندج، کرمانشاه و یاسوج و خرم‌آباد و اهواز و همه شهرها و شهرستان‌های کشور آغاز شد در کوتاه‌‌ترین زمان به محل جشن و پایکوبی جوانان و نوجوانان و مردان و زنان غیرتمند ایرانی تبدیل شد تا بار دیگر ملت کرد و ترک و لر و فارس و بلوچ و عرب در جای جای ایران همبستگی خود را حول محور میهن عزیزمان و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش بگذارند.
نقطه اوج این شادی حضور نیروهای پلیس در کنار مردم و شادی آنها در این جشن و سرور بود که حتی با خودروهای خود در کنار پخش سرودهای شاد و حماسی در غرورآفرینی تیم ملی ایران بار دیگر همراهی و همدلی خود را با مردم به دنیا نشان دادند.
نیروهای پلیس و حافظ امنیت با قرار گرفتن در کنار مردم و پخش شیرینی و شربت همدلی و اتحاد گسست‌ناپذیر خود با مردم را به نمایش گذاشته و صحنه‌هایی زیبا از عزت و اقتدار ایران را به نمایش گذاشتند.
اهمیت مضاعف جشن و سرور و شادی یکپارچه ملت ایران
جشن و سرور و شادی یکپارچه ملت ایران از آن جهت اهمیت مضاعف داشت که طی دو ماه گذشته از رسانه‌های وابسته به آمریکا‌، انگلیس‌، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم بلکه کل ملت ایران به راه انداخته بودند و در تلاش برای ایجاد شکاف میان مردم ایران و اعضای تیم ملی فوتبال ایران و نیز تولید دوگانه‌های دروغین و کاذبی نظیر «مردم- حاکمیت» از هیچ خباثتی فروگذار نکردند. این جریان با هدف تداوم اغتشاشات‌، همه ظرفیت خود را روی خط آشوب در ایران متمرکز کرده‌ بودند و با بهره‌گیری از عناصر تکنیک برجسته‌‌‌سازی تلاش داشتند جام‌جهانی و حضور تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت‌ها را از اولویت نخست ذهنی ملت ایران خارج کنند و به عبارتی تلاش داشتند افکار عمومی را از هر اتفاق یا رویدادی که از آن احتمال خوشحالی مردم ایران می‌رفت پرهیز دهند. 
شادی ملت ایران، عزا و ماتم وطن‌فروشان داخلی و خارجی
این پیروزی هرچقدر کام ملت را شیرین کرد، به کام دشمنان قسم خورده مردم ما تلخ بود؛ عصبانیت‌های این افراد بعد از پیروزی بر همگان آشکار شد و چهره ضدایرانی آنها را بیش از پیش عیان و رسوا کرد. برخی از این مزدوران و وطن‌فروشان داخلی و خارجی که از ناکامی تیم ایران در بازی قبل سر از پا نمی‌شناختند و گزارش لحظه به لحظه می‌رفتند، پس از این بازی خوب و پیروزی شیرین به شدت عصبانی شده و شادی ملت ایران برای آنها به عزا و ماتم تبدیل شد. 
به عنوان مثال مجری شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال پس از بازی با پیراهن سیاه به استودیوی پخش آمد و از تک‌تک کلماتش عصبانیت و نفرت از خوشحالی ایرانیان پدیدار بود. 
کانال تلگرامی این رسانه تروریستی اما اوضاع به مراتب بدتری داشت؛ عمق دشمنی این افراد از ناراحتی بابت همخوانی سرود ملی توسط بازیکنان تا سانسور خوشحالی تماشاگران و اعضای تیم پس از گل‌های روزبه چشمی و رامین رضائیان به وضوع قابل مشاهده بود. این رسانه همچنین با انتشار ویدیویی تخریبی و ناتوانی در برابر حجم خوشحالی مردم در فضای مجازی، نوشت: «مرگ بر تیم ملی بی‌غیرت!!»
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی 
به مفتضح شدن 
جریان تروریستی- رسانه‌ای ضدایرانی
نفرت‌پراکنی خبرنگاران وطن‌فروش ایران اینترنشنال در توئیتر اما با واکنش سخت و تماشایی کاربران روبه‌رو شد. اکثریت قریب به اتفاق کاربران دارای هویت فضای مجازی(غیرفیک) نیز در واکنش به این افراد، به‌طور متحد این پیروزی‌ را متعلق به مردم ایران دانسته و اظهارات ضدایرانی عوامل این رسانه تروریستی را به تمسخر گرفتند.
همچنین تعدادی از کاربران‌، این روز را روز مرگ ایران ‌اینترنشنال نامیدند. نکته جالب توجه دیگر تفاوت اطلاع‌رسانی نتیجه بازی ایران- ولز با بازی ایران- انگلیس از سوی این رسانه بود؛ ایران‌اینترنشنال در قبال باخت تیم ملی مقابل انگلیس نوشته بود که «سنگین‌‌ترین شکست ایران در جام‌جهانی» و پس از برد تیم ملی در برابر ولز نوشت «جمهوری اسلامی با نتیجه دو بر صفر برابر ولز به پیروزی رسید»!
مدعیان اصلاحات 
باز هم در کنار جریان ضدایرانی 
نکته قابل تامل اینکه برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب از جمله سازندگی، اعتماد، هم‌میهن و نیز ترجیح دادند از این پیروزی و شادی ملت ایران خوشحال نباشند و با تیترها و تصاویر معنادار و کنایه‌آمیز ناراحتی خود از نقش‌برآب شدن توطئه و فتنه آشوب‌های اخیر را نشان دهند.
همچنین یک خبرنگار صهیونیست که در محل بازی ایران و ولز حضور داشت در توئیتر خود نوشت: «من همیشه فکر می‌کردم که مشکل از دولت‌هاست. اما در قطر فهمیدم که نفرت مردم در خیابان از ما چقدر است. چقدر دوست دارند ما را از روی زمین محو کنند. تا چه حد هر چیزی که به اسرائیل مربوط می‌شود نفرت شدیدی را در آنها برمی‌انگیزد.»
همچنین پس از پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ولز، نام ایران در توئیتر قطر ترند شد و در بسیاری از کشورهای منطقه از کشمیر و یمن و عراق و افغانستان گرفته تا فلسطین و لبنان با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی، این پیروزی غرورانگیز را جشن گرفتند.