kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۳۷۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
با حضور فرمانده کل سپاه

پیکر سردار شهید «داوود جعفری» در تهران تشییع شد

 
 
 
 
مراسم وداع و تشییع پیکر سردار شهید «داوود جعفری» از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، صبح پنج‌شنبه با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر سردار شهید «داوود جعفری» از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، صبح پنج‌شنبه با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس و جمعی دیگر از فرماندهان و همرزمان این شهید در حسینیه امام رضا(ع) ستاد نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
به گزارش تسنیم، در این مراسم پس از وداع دوستان و همرزمان شهید با پیکر مطهر وی، شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر اسرائیل» و... پیکر شهید جعفری را تشییع کردند.
شهید «داوود جعفری» از اعضای نیروی هوافضای سپاه بود که روز سه‌شنبه در اطراف دمشق بر اثر انفجار بمب کنارجاده‌ای به شهادت رسید.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را مسئول به شهادت رساندن وی معرفی کرد.
شهید «داوود جعفری» از جمله پاسدارانی بود که در زمستان سال 1394 به‌ همراه جمعی از همکارانش، تفنگداران دریایی آمریکا را که وارد مرزهای آبی کشورمان در خلیج‌فارس (نزدیک جزیره فارسی) شده بودند، دستگیر کردند.