kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۳۳۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* درود خداوند بر اصفهان بصیر و با غیرت آن که با حضور کم‌نظیر و عزتمندانه خود در تشییع پیکر شهدای امنیت همه تفاله‌های اجیر شده غربی را که دو ماه در ایران عزیز دست به آشوب زدند از سطح همه شهرها جمع کردند. امیدوارم مدعیان اصلاح‌طلبی چشم خود را باز کنند و عبرت بگیرند و بیش از این آب به آسیاب دشمن نریزند.
حجازی
* راهبرد اصلی غرب در مواجهه با ایران اسلامی جنگ تصویر و جنگ روایت‌هاست که نشاط، آرامش، ثبات، پیشرفت، رونق، ثروت، رفاه، امنیت و عدالت و عزت و عظمت ایرانیان را نشانه گرفته است. نفوذی‌ها و نوکران غرب و پیاده نظام آمریکا در داخل و خارج با ترویج خشونت، ترور، هرزگی،‌ تحریم، توهین و... غرب را در این نبرد رسوا همراهی می‌کنند.
پوراحمدی
* بدخواهان دولت اعم از داخلی و خارجی تمام هم و غم خود را معطوف کرده‌اند که نگذارند این دولت مردمی قطار پیشرفت کشور را به پیش ببرد. به انحای مختلف سنگ‌اندازی می‌کنند که قطار و ریل و کریدور جنوب -شمال محقق نشود چرا که به ضرر اربابشان است. دلسوزان باید تمام تلاش خود را معطوف به تسریع در روند اتصال خط چابهار به زاهدان نمایند تا با تکمیل کریدور جنوب شمال تحول در اقتصاد کشور 
روی دهد.
مجیدی
* آمریکایی‌هایی مانند رابرت مالی مسئول حوزه ایران در وزارت خارجه این کشور از یک سو سخن از بی‌اهمیت بودن مذاکرات هسته‌ای و احیای برجام می‌گویند و از سوی دیگر توسط واسطه‌‌هایی مانند فرانسه و عمان سیگنال‌هایی درخصوص حل اختلاف برجامی به تهران مخابره می‌کنند. باید گفت آمریکایی‌ها خودشان را خسته نکنند. چرا که همه دیپلماسی آشکار و پنهان آنان برای ما نخ‌نما شده است.
امیری
* برخی خود را به جهالت می‌زنند یا حقیقتا جاهلند؟ خمیر مایه نارضایتی مردم گرانی و تورمی است که نتیجه عملکرد فشل دولت قبل است. چرا برخی هنوز با جهالت سراغ گفتمان ظریف را می‌گیرند؟ گفتمان وی قدم‌زدن با جنایتکارترین افراد بود در حالی که خنجر از پشت زدن آنها را نمی‌دید و نمی‌فهمید. 8 سال مردم را به بازی برجام برجام سرگرم کردند به گرگ اعتماد کردند نتیجه این که نماینده‌شان را به سازمان ملل راه ندادند! سر انجام هم ظریف ناکارآمدی خود را به سردار دل‌ها که پوزه آمریکا را در منطقه به خاک مالیده بود نسبت داد و این که ایشان نگذاشت مشکل خود را با آمریکا حل کنند! البته سردار نگذاشت که آنها فقط بله قربان‌گوی غربی‌ها باشند.
پرتو و میرجمالی
* دشمنان می‌خواهند به هر صورتی که شده آتشی را که در کشور برافروخته‌اند شعله‌ور نگه دارند و در این راه ابایی ندارند که بگویند اشرار از سلاح استفاده می‌کنند‌، چنان که جان بولتون با خوشحالی از آموزش جنگ مسلحانه و جنگ شهری به اغتشاشگران و ارسال سلاح برای آنان صحبت کرده است.
کشاورز
* با کسانی که نظم و امنیت کشور را برهم می‌زنند و به آشوب و اغتشاش و غارت اموال عمومی روی آورده و هر روز گستاخ‌تر شده‌اند، باید برخورد قهرآمیز صورت گیرد. جای هیچ‌گونه تردید در این مورد 
وجود ندارد.
4818---0902
* با دیدن فیلم «لوپتو» به همراه خانواده باید بگویم این فیلم یک اثر هنری استاندارد در سطح شاخص‌های بین‌المللی و گامی موفق و بلند در عرصه پویانمایی در کشورمان است داستان فیلم نیز بسیار جذاب و گیرا‌ست.تماشای این فیلم زیبای ایرانی را به همه خانواده‌ها 
پیشنهاد می‌کنم.
خدایی
* یک سیاستمدار کانادایی از روی دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران توئیت زده:« به زودی اعدام 15 هزار نفر در ایران به خاطر اعتراض» و بعد از چند ساعت هم آن را حذف کرده است. بنویسید اگر می‌خواهند علیه ایران لجن‌پراکنی کنند لااقل دروغ‌های شاخدار نگویند تا خودشان حرف‌هایی را که می‌زنند باور کنند.
خلج
* معاندین و ضدانقلاب از شهادت کیان دانش‌آموز 9 ساله ایذه‌ای علیه جمهوری اسلامی بهره‌جویی می‌کنند غافل از اینکه خون این کودک معصوم رسوایشان خواهد کرد.
نیازی
* در جنایت شهرستان ایذه وقتی چند نفر از نیروهای امنیتی و بسیجی درکنار کیان پیرفلک به ضرب گلوله شهید و مجروح شده‌اند، دروغگویان حساب این را نکرده‌اند کدام عقل سالم می‌پذیرد که گفته شود کار نیروهای حافظ امنیت بوده است؟
قنبرلو
*‌ از شبکه دو سیما به خاطر پخش برنامه بسیار ارزشمند «چشم و چراغ» قبل از اخبار 20:30 که خاطرات زیبای والدین شهدا را منتشر می‌کند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم. افسوس که بسیاری از والدین عزیز شهدا خاطرات خود را با خود به زیر خاک بردند.
ابوالقاسمی، صفری،‌ وکیلی
* مجلس انقلابی نباید به دنبال رفع فیلتر از رسانه‌های مجازی دشمن باشد که این همه در فتنه اخیر نقش داشتند. مردم از مماشات‌هایی که زمینه‌ساز به شهادت رسیدن مظلومانه مدافعان امنیت وطن شده،‌ دارند منفجر می‌شوند! 
0880----0936 و 6599----0905
* ریال ایران رایج‌تر از 109 پول ملی در جهان شناخته شده است. باید خدا را شاکر بود. ان‌شاءالله با تلاش مجاهدان در دولت و مجلس شاهد تک رقمی شدن رتبه ارزش پول ملی باشیم.
سلطانی
* بارها و از آن جمله رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم انقلابی اصفهان (۲۸/8/۱۴۰۱) فرمودند! بخشی از مشکلات امروز کشور معلول بی‌توجهی مدیران دهه 90 به تذکرات است. این بیانات نشان می‌دهد باید برخورد با عناصری که این همه برای کشور مشکلات آفریدند جدی‌تر باشد.
طبایی
* طبق شرع مقدس اسلام بی‌حجابی حرام است و طبق قانون رسمی کشور کشف حجاب جرم است و نمی‌توان این واجب الهی را تعطیل کرد. اخیرا برخی سلبریتی‌ها مسابقه بی‌هویتی، بی‌عفتی و بی‌حیایی و ترویج فحشا راه ‌انداخته‌اند و عکس‌های برهنه خود را منتشر می‌کنند. دستگاه قضایی باید با این موارد برخورد کند.
6158---0936
*‌متاسفانه دست‌هایی پنهان در بازار ارز وجود دارند که نمی‌گذارند این بازار آرام بگیرد چرا که سود این جماعت دلال در التهاب بازار و درآمدزایی از این راه است. چه زمانی قرار است این دست‌ها قطع بشود و بازار آرامش پایدار پیدا کند؟
دانشی 
* بانک مرکزی اعلام کرده است در تامین ارز مشکلی وجود ندارد. حتی ارز بیش از نیاز بازار‌، عرضه شده است. چرا بازهم بازار دچار التهاب می‌شود؟باید تدبیری کرد که چنین نشود.
خسروی
* علی‌رغم نیاز بسیاری از جوانان به مسکن برای تشکیل زندگی، خانه‌های خالی بسیاری در خیابان‌ها و کوچه‌ها به چشم می‌خورد که یا افراد متمول نیازی به پول آنها ندارند و یا قیمت‌ها بسیار بالاست که تناسبی باقدرت خرید مردم ندارد. خبری هم از دریافت مالیات از خانه‌های خالی
نیست.
مرآتی