kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۱۹۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

صالحی اداره فدراسیون بوکس را بر عهده گرفت

 

مجمع فوق‌العاده فدراسیون بوکس برگزار شد و سیامک صالحی نایب‌رئیس ‌فدراسیون طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی اداره فدراسیون را برعهده گرفت.
مجمع فوق‌العاده فدراسیون بوکس صبح دیروز با ریاست سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور علیرضا پاکدل نماینده کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت، سیامک صالحی نایب‌رئیس‌و حمید قبایی‌زاده دبیر فدراسیون بوکس، رؤسای هیئت‌های استانی و دیگر اعضای مجمع در سالن «استاد فارسی» کمیته ملی المپیک برگزار شد.
در این مجمع 32 عضو حضور داشتند که رأی به برکناری حسین ثوری دادند و سیامک صالحی نایب‌رئیس ‌فدراسیون بوکس طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، اداره فدراسیون را برعهده گرفت.
سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این مجمع با اشاره به اتفاق پیش آمده گفت: به دلیل اتفاق عجیبی که در ورزش کشور بی‌سابقه بود و به درخواست اعضا، این مجمع تشکیل شد. مجمع مهم‌ترین رکن تصمیم‌گیری است و تصمیم‌هایی که در مجمع گرفته می‌شود، حکم قانون را دارد.
پولادگر خاطر نشان کرد: امروز در کنار یکدیگر جمع شدیم تا برای آینده این رشته ورزشی که یکی از امیدهای کسب مدال در بازی‌های آسیایی است، تصمیم‌گیری کنیم. بچه‌های بوکس نباید به خاطر تصمیم نادرست یک فرد لطمه بخورند. مبنا بر این است برای عزل فرد منتخب و تعیین تکلیف تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی رأی‌گیری کنیم. طبق اساسنامه تا زمان تعیین سرپرست، مسئولیت اداره فدراسیون با نایب‌رئیس‌است. قرار نیست هیچ اتفاقی برای این رشته بیفتد و تزلزلی در زحمات ورزشکاران ایجاد شود. تیمی که این فرد رها کرده بود با شرایط سخت و پرواز جداگانه به ایران بازگرداندیم تا آسیبی نبیند، چرا که سرمایه‌های‌مان همین ورزشکاران هستند و وظیفه ما صیانت و حفاظت از آنهاست.