kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۵۱
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز



* هفته دفاع مقدس را با یاد شهیدان والامقام و ایثار و فداکاری یادگاران سرافراز آن دوران گرامی داشته و از خداوند منان تحقق آرمانهای اسلامی‌شان و نیل به عدالت اجتماعی و کرامت انسانی و... را از خداوند بزرگ می‌طلبیم.
9466---0915
* آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان توجه داشته باشد تمام جزئیات مذاکره ایشان با همتای آمریکایی‌اش هنوز جلسه آنان به اتمام نرسیده به اطلاع نتانیاهو و دیگر دولتمردان اسرائيل کودک‌کش رسیده است. بنابراین به انتظار گذاشتن مردم ایران برای اطلاع از محتوای این مذاکرات هوشیاری دستگاه دیپلماسی محسوب نمی‌شود.
علیمردانی
* آقای ظریف گفته اگر اوباما رئیس‌جمهور آمریکا قول بدهد به قول او احترام می‌گذارد. ایشان با این خوش‌بینی به طرف مقابل حتما وارد بازی بدون برگشت خواهد شد. رسانه‌های دلسوز مسئول هستند و بایدجامعه را نسبت به نقشه‌های بازی آمریکایی‌ها آگاه سازند.
3104---0912
* اخیرا روزنامه‌های زنجیره‌ای حامی فتنه نامه مجمع روحانیون به گوشه‌ای خزیده را که برای رهبر معظم انقلاب نوشته بودند، خیلی پررنگ کردند. می‌خواهم به این روزنامه‌های یکسان‌نویس بگویم، «ننگ با رنگ پاک شدنی نیست» ننگ فتنه‌گران تا ابد در ذهن ما باقی است.
احمدعلی سالاری‌پور از خرم‌آباد لرستان
* کشور ما تمام منابع و شرایط لازم شکوفایی و خودکفایی را دارد. فقط نیاز به همت بلند مسئولان و تعهد و دلسوزی و مدیریت صحیح آنها در مسیر نقشه ترسیم شده ولایت هست تا بر تمام مشکلات فائق آیند.
0685---0916
* دولت ایران به تمام تعهدات خود در توافقنامه ژنو عمل کرد ولی متاسفانه دولت آمریکا با فریبکاری و وضع تحریم‌های جدید علیه شرکت‌های ایرانی تعهد خود را نقض کرد، تیم مذاکرات هسته‌ای ما باید از خطوط قرمز یعنی ادامه غنی‌سازی اورانیوم در مقیاس صنعتی در نطنز و فردو و آب سنگین اراک طبق معاهده «ان‌پی‌تی» صیانت نمایند و در برابر فشارها و باج‌خواهی‌ها و تهدیدات غرب از حقوق هسته‌ای خود ذره‌ای کوتاه نیایند. هرگونه توافقنامه‌ای باید متضمن لغو همه تحریم‌ها علیه ملت ایران و غنی‌سازی هسته‌ای در مقیاس صنعتی در کشورمان باشد.
علی‌نژاد - قائم‌شهر
* جسارت و پررویی آمریکایی‌ها نسبت به تیم هسته‌ای کشورمان به جایی رسیده که پیشنهاد کرده‌اند تعداد سانتریفیوژهای تاسیسات هسته‌ای ایران در حد همان 19 هزار عدد موجود باقی بماند ولی ارتباط بین آنها برقرار نباشد. در این پیشنهاد هم در ظاهر به مردم ایران دروغ گفته نشده هم آمریکا به خواسته‌اش که غیر هسته‌ای شدن ایران است رسیده. آیا کلاهی گشادتر از این مورد می‌توانستند برای ما در نظر بگیرند!
4205---0918
* از انقلابیون یمن انتظار می‌رود با وحدت و یکپارچگی انقلاب خود را به ثمر نشانند و از تجربه برخی کشورهای اسلامی عبرت بگیرند و انقلاب خود را به گرگ‌ها نسپارند.
9921---0916
* افراد منافق مدعی اصلاحات که چندین سال است سر راه انقلاب مانع‌تراشی کرده و فتنه به پا می‌کنند بدانند مثل خاندان کثیف آل‌سعود از چشم مردم افتاده‌اند و آلودگی عملکردهایشان با آب زمزم هم پاک نمی‌شود.
9005---0913
* طرح گران شدن نان از جانب برخی مسئولین و رد آن از جانب برخی مسئولین دیگر موجب آزار و اذیت و تشویش اذهان مردم است. توجه شود که در نشست اخیر اعضای دولت با رهبر معظم انقلاب، معظم‌له تک صدایی درون دولت را خواستار شدند و رعایت حال مردم در نرخ اقلام.
طالعی
* افزایش قیمت نان که زمزمه آن از سوی دولت وجود دارد پیامد بدی بر اقتصاد و بازار خواهد گذاشت. قضیه فروش آرد نانوایی‌ها به شیرینی فروشی‌ها راه‌حل خاص خودش را دارد. چرا می‌خواهند با  وارد کردن فشار به زندگی شهروندان این مشکل را حل کنند؟
7902---0919
* دریافت وجه از شهروندان بابت استفاده ازکارت‌خوان به هنگام خرید آنها را نسبت به انتخاب این روش خرید سخت پشیمان می‌کند. دوباره دولت مجبور است با هزینه زیاد پول و اسکناس چاپ و در کشور توزیع نماید.
6858---0919
* مسئولین وزارت نیرو  خوب است به جای تهدید شهروندان به قطع آب مصرف‌کنندگان، خودشان نیز مسئولیت‌پذیر باشند و در مواقعی که لوله‌ای می‌ترکد ساعت‌ها پس از تماس مکرر مردم نسبت به رفع مشکل اقدام‌کنند و جلوی هدر رفتن آب را بگیرند تا در مصرف صرفه‌جویی شود!
6974---0911
* اگر نصب تابلو استناد به قانون ممنوعیت توهین به کارکنان سازمان‌ها و ادارات از سوی مراجعه‌کنندگان لازم است بی‌تردید نصب تابلو حرمت اهانت به مراجعه‌کنندگان از سوی ماموران و متصدیان ادارات لازم‌تر است.
9705---0912
* چرا رسانه‌های جمعی در مورد برکات اردوهای جهادی ساکتند؟ به دنبال راضی کردن چه طیفی هستند؟ چرا دولت به این هسته‌های کم‌توقع عنایتی نمی کند؟ اینها که کار دولت و نظام را پیش می‌برند.
1998---0912
* فوتبال جزیره [انگلیس] را تلویزیون ما بدون مشکل پخش می‌کند ولی اگر خودمان در سطح ملی بازی داشته باشیم مثل بازی والیبالیست‌های ایران و روسیه پخش بازی مشکل پیدا می‌کند، چرا؟
3991---0938
* مسئولین صدا و سیما با این برنامه‌ها تلویزیون دیجیتالی در استان گلستان با دستگاه ستاپ‌‌باکس که همیشه خراب است و نمی‌توانند یک برنامه را تا آخر بدون خش ببینند چه انتظاری از مردم دارند؟ آیا این روند همچون گذشته تداوم خواهد داشت؟ مسئولین چه پاسخی دارند؟
3991---0938
* بعد از 30 سال خدمت برای گره‌گشایی از مشکلات ازدواج دختر و پسرهایم روی پول پاداش آخر خدمت حساب باز کرده بودم ولی الان که بازنشسته شده‌ام می‌گویند بودجه نداریم.
4313---0911
* از مسئولین امر انتظار می‌رود سمپاشی به موقع درختان سطح شهر تهران را فراموش ننمایند تا مردم از دست پشه‌ها در پارک‌ها و معابر در عذاب نباشند.
4097---0910
* اپراتور ایرانسل در تاریخ سوم شهریور پیامکی با مضمون «فقط امروز شما می‌توانید شارژ 5 هزار تومانی را 3 هزار تومان بخرید.» دریافت کردم و پس از آن اقدام به خرید شارژ 5 هزار تومانی نمودم ولی از حسابم به جای 3 هزار همان 5 هزار کسر شد هر چه پیگیری کردم نتیجه‌ای حاصل نشد.
9204---0911
پاسخ سازمان تامین اجتماعی
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه با عنوان «بیمارستان تامین اجتماعی یزد» در تاریخ 12/6/93 به آگاهی می‌رساند:  «بیمارستان شهدای کارگر بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در شهرستان یزد است که ارايه خدمات درمانی تنها برای بیمه‌شدگان اجباری این سازمان رایگان و بدون پرداخت فرانشیز است و مراجعین آزاد و سایر بیمه‌شدگان در قبال اخذ فرانشیز طبق تعرفه دولتی از خدمات استفاده می‌کنند. همچنین زایمان طبیعی نیز که طبق طرح تحول نظام سلامت در تمامی بیمارستان‌های دولتی به صورت رایگان انجام می‌شود در مراکز ملکی سازمان تنها برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی رایگان است و سایر بیمه‌شدگان باید فرانشیز پرداخت کنند.»