kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۱۱
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲

جشنواره مالک اشتر در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد

جشنواره مالک اشتر با حضور فرماندهان و مقامات عالی رتبه نیروهای مسلح با معرفی و تقدیر از فرماندهان و مدیران برتر روزگذشته در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.


به گزارش دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جشنواره مالک اشتر اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک شخص نبود، یک ملت بود، یک نهضت بود، یک فرهنگ بود، امام بازآموز اسلام ناب محمدی (ص) بود، دوران دفاع مقدس، کارگاه انسان‌سازی امام بود. دفاع مقدس عین نهضت امام و تجلی‌گاه ارزش‌های اسلام و انقلاب بود، بنابراین دفاع مقدس مثل انقلاب اسلامی برای همیشه باید زنده بماند.
جشنواره مالک اشتر با حضور فرماندهان و مقامات عالی رتبه نیروهای مسلح با معرفی و تقدیر از فرماندهان و مدیران برتر نیروهای مسلح در بیش از بیست تخصص از جمله مدیریت و فرماندهی، تحقیقاتی، آموزشی، اطلاعاتی، عملیاتی، فرهنگی، طرح و برنامه و بودجه و دیگر رسته‌های نظامی امروز در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
گفتنی است این جشنواره همه ساله در راستای ایجاد زمینه رشد و ارتقاء دانش فرماندهان و مدیران و با هدف تحول و تعالی در نظام مدیریت فرماندهی و نهادینه‌سازی اشراف فرماندهان بر یگان‌های تابعه برگزار می‌شود.