kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۱۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲

تشییع پیکر مرزبانان شهید در تبریز، اردبیل و نظرآباد

پیکر دو تن از مرزبانان و یک سرباز نیروی انتظامی در شهرهای تبریز، اردبیل و نظرآباد تشییع وخاکسپاری شد.

خبرگزاری‌ها-

به گزارش ایرنا، پیکر اصغر نجات سرباز شهید هنگ‌مرزی ارومیه که در درگیری با معاندان در مرز ایران و ترکیه به شهادت رسید، در محل گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد.
اقشار مختلف مردم تبریز با شرکت در آیین تشییع پیکر این شهید والامقام با آرمان‌های امام‌خمینی، شهدا و ولی امر مسلمین تجدید بیعت کرده و آمادگی خود را برای حفاظت از انقلاب و میهن اسلامی اعلام کردند.
همچنین به گزارش فارس از اردبیل با حضور آحاد مردم ولایی و شهیدپرور و اردبیل پیکر مطهر شهید مرزبانی ستوان یکم سجاد تختی در اردبیل تشییع شد.
در مراسمی که صبح دیروز در اردبیل برگزار شد بعد از برگزاری نماز میت بر پیکر این شهید توسط نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل آیت‌الله سیدحسن عاملی، پیکر مطهر وی به سوی آرامگاه ابدی تشییع شد تا در قبرستان میراشرف اردبیل به خاک سپرده شود.
بر اساس همین گزارش مراسم تشییع پیکر سرباز شهید نیروی انتظامی شهرستان نظرآباد که در زمان انجام وظیفه و ماموریت جان به جان آفرین تسلیم کرده است، برگزار شد.
سرباز وظیفه مرحوم محمد زیرآبادی که در ماه‌های اخیر در پاسگاه تنکمان از توابع شهرستان نظرآباد خدمت مقدس سربازی را انجام می‌داد .یکشنبه شب در حین انجام ماموریت دچار سانحه رانندگی شد و درگذشت.
در این حادثه یکی از درجه‌داران نیروی انتظامی نظرآباد و همچنین یک سرباز دیگر نیز مجروح شدند.
پس از پایان مراسم تشییع، پیکر مرحوم زیرآبادی با هماهنگی نیروی انتظامی و فرمانداری شهرستان نظرآباد برای خاکسپاری به زادگاهش در شهرستان سبزوار اعزام شد.