kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۹۸۶۳
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 خاطرشون جمعه
 سیرجانی: «جنون سلبریتی‌ها در بر‌هه‌های حساس کشور یک دلیل دارد؛ مطمئن هستند هر بلایی که سر ملت و نظام بیاورند، کسی کاری به کارشان ندارد! دعوت به آشوب و شورش در هر حاکمیتی، بهای سنگین دارد ولی سلبریتی‌های ما، خیال‌شان تختِ تخت است!»
 همون بهتر
 علیرضا گرائی: « البته بعضی سلبریتی‌ها کشف حجاب نکردند؛ بلکه اصل مقدس حجاب از شرشان خلاص شد...چون پوشش این‌ها قبلاً هم ربطی به حجاب نداشت.»
 با کیا مذاکره کنیم؟
 انصاری: «ایرانیها میروند به وین و مذاکره می‌کنند که مشکلاتشان حل شود؛ وین اما خود شاهد اعتراضات مردمی به افزایش تورم و قیمت انرژی است. پاریس گرفتار اعتراض و اعتصاب، برلین درگیر مصیبت بی‌گازی، لندن افزایش تورم و گرانی برق و آب! برجام یعنی درخواست کمک از آنان که خود رفاه را گدایی می‌کنند!»
 نتیجه دخالت آمریکا این خواهد شد
 گنجی: «سفر نانسي پلوسي به ارمنستان بازی بدون بهانه آمریکا برای گرفتن سرپل در قفقاز است که مثلا از روسیه عقب نماند. تجربه افغانستان، عراق، لیبی نشان می‌دهد قفقاز شعله‌ور خواهد شد. اگر زمینه ‌سازی برای عضویت کشورهای قفقاز در ناتو است که فراتر، قفقاز انبار سلاح غرب و وسط جاده ابریشم منفجر خواهد
 شد.»
 قدرتی که حالا رسمی شده است
 امیرعلی: «وال استریت ژورنال: روسیه با پهپادهای ایرانی آسیب‌های جدی به نیروهای اوکراینی وارد کرده است. فارغ از صحت و سقم این خبر، غرب توانایی پهپادی ایران را به رسمیت شناخته است؛ کشوری که روزگاری در عرصه تسلیحاتی وابسته بود، اکنون به روسیه سلاح می‌دهد، آن هم سلاحی موثر در جنگ نیابتی با غرب!»
 افزایش تولید نفت بدون برجام
 احسان حسینی: «‏طبق گزارش‌تانکر ترکرز، ‎صادرات نفت ایران در ماه ژوئن به ۱.۵ میلیون بشکه در روز رسیده (بدون احتساب میعانات گازی). تولید نفت ایران نیز بدون ‎برجام همچنان با شیب ملایم در حال افزایش است.»