kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۷۹۲۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
کارگردان ‌هالیوودی:

برای حفظ سلامت روانم فیلم‌هایم را تبلیغ نمی‌کنم(اخبار ادبی و هنری)

جونا هیل می‌گوید که دیگر برای حفظ سلامت روانش فیلم‌های خودش را تبلیغ نمی‌کند. این کارگردان‌ هالیوودی هم چون بسیاری دیگر از سلبریتی‌ها، شبکه‌های اجتماعی را بانی اختلالات روانی خود می‌داند و از آن دوری می‌کند.

به گزارش فارس به نقل از گاردین، این بازیگر و کارگردان سرشناس ‌هالیوودی نامه‌ای سرگشاده نوشته که مبارزه تقریباً ۲۰ ساله خود را با حملات اضطرابی نشان می‌دهد. جونا هیل اعلام کرده است که دیگر در تبلیغ فیلم‌هایش شرکت نخواهد کرد، زیرا مشکلات روانی او به‌دلیل حضور در رسانه‌ها و رویدادهای عمومی تشدید شده است.
این بازیگر ۳۸ ساله برنامه خود را در نامه‌ای سرگشاده پیش از شروع اولین مستند جدید خود، فاش کرد. هیل نوشت: «از طریق این سفر خودیابی در فیلم، به این درک رسیدم که نزدیک به ۲۰ سال را با حملات اضطرابی گذرانده‌ام که با حضور رسانه‌ها و رویدادهای مواجهه عمومی تشدید می‌شوند.
هیل گفت با اینکه مشتاقانه منتظر تماشاگران فیلم هستم، شما من را در حال تبلیغ این فیلم یا هیچ یک از فیلم‌های آینده‌ام نخواهید دید. من این گام مهم را برای محافظت از خودم برمی‌دارم.اگر با بیرون رفتن و تبلیغ آن، خودم را بیمارتر می‌کردم، نه با خودم و نه با فیلمم رفتار مناسبی نکرده بودم.»
اوایل این هفته نیز، «تام ‌هالند»، بازیگر مرد عنکبوتی، اعلام کرد که از شبکه‌های اجتماعی کناره‌گیری می‌کند، زیرا دریافته بود که شبکه‌های اجتماعی برای سلامت روانش «مضر» هستند.
سلبریتی‌های دیگری از جمله سلنا گومز، اد شیرِن، کامیلا کابلو و دمی لواتو نیز به‌دلیل سلامت روان، از شبکه‌های اجتماعی کنار کشیده‌اند.