kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۷۱۷۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 شیرحاضر در همه میدان‌های جهاد
 
 جواد نیکی ملکی با انتشار این تصویر نوشت: « شهیدِ کبیر، حاج حسین همدانی سابقه جهاد در ۵ جبهه را داشت؛۱. مبارزه با طاغوت۲. مبارزه با گروهک‌ها و منافقین۳. دفاع مقدس۴. سرکوب فتنه ۸۸ (از این سوخته‌اند) ۵. دفاع از حرم. کمتر شهیدی این افتخارها را یک‌جا دارد؛ خدا عزتش داد حبیبِ حرمِ جمهوریِ اسلامیِ ایران را.... »
 یادش گرامی
 یاسمن با انتشار تصویر شهید حسین همدانی نوشت: «عدو شود سبب خیر... با ذکر صلوات یادش کنیم. »
‏ چرا از شهدا می‌ترسن؟
 یاس:«حقیقتا «شهید حسین همدانی» برای دشمنانش خطرناک‌تر از «سردار حسین همدانی» می‌باشد؛ همان‌طور که «شهید قاسم سلیمانی» خطرناک‌تر است از «سردار قاسم سلیمانی».»
 قبیله گرایان پر مدعا
 صادق نیکو: «سکوت اصلاح‌طلبان در مقابل بیانیه میرحسین شوکه‌کننده است. بسیاری از اصلاح‌طلبان صدرتا ذیل بیانیه میرحسین را قبول ندارند و بارها از شهدای این کشور به نیکی یاد کردند ولی حاضر نیستند کلمه‌ای درخصوص این هتاکی صحبت کنند. ببخشید ولی اسمش قبیله‌گرایی و خفقان سیاسی است که مشابهش را ندیدم.»
  تقلب اسم رمز آشوب بود
 سید یاسر جبرائیلی:«بیانیه میرحسین موسوی یک بار دیگر ثابت کرد تقلب اسم رمز آشوب بود... ثابت کرد انتخابات بهانه بود، اصل نظام نشانه بود... ثابت کرد فتنه ۸۸ شورش علیه اسلام سیاسی بود و اگر جمهور مردم در نهم دیماه پوزه دیکتاتوری را به خاک نمی‌مالیدند، ارتجاع با تقلب به صحنه حاکمیت باز می‌گشت... »
 زمان چهره واقعی میر فتنه را بهتر شناساند
 کریم نصر:«سال‌ها فریب جنبش سبزت را خوردم، بعدها تصور می‌کردم خودت هم فریب خورده پروژه کودتای مخملی هستی.اما امروز که هماهنگ با جبهه غربی عبری عربی... به شهدای مدافع حرم تاختی، برایم پر واضح شد که یک شارلاتان بی‌چشم و رویی.»
 چرا ساکتی؟
 سید حمید علیزاده با انتشار این تصاویر نوشت:« فرزانه فصیحی نقره گرفته، ناهید کیانی طلا گرفته، ترانه علیدوستی هم خفه خون گرفته.» 
‏ الکی میگن
 کاربری نوشت: «الان تقریبا یه پونصد هفته‌ای میشه که اروپاییا میگن این آخرین فرصت ایران برای مذاکره‌ است.»