kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۷۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

پیشانی سفیدها برای فوتبال ایران تصمیم می‌گیرند! 

 
 
 
سرویس ورزشی- 
امروز یکی از اصلی‌ترین مطالبات و توقعات بحق جامعه ورزش و بلکه مردم کشور‌، رسیدگی به ماجرای قرارداد ویلموتس و عاملان عقد این قرارداد و شفاف ‌سازی جامعه و روشنگری درباره آن و بالاخره محاکمه کسانی است که در لباس و قامت مسئول و مدیر، به جای اینکه منافع ملی و مصالح ورزش و مطالبات مردم را مورد توجه قرار دهند، به دنبال اهداف و اغراض مشکوک و سؤال برانگیزی بودند که مغایر با کارکرد و انجام وظیفه بایسته آنها است.
در این باره، این‌طور که از شواهد و قرائن برمی آید و آن‌طور که در زمان رفتن پرونده ویلموتس به دادگاه فیفا مطرح شد‌، فقط پای یکی دو نفر در میان نیست و نام کسان دیگری خارج از حوزه فوتبال و حتی وزیر وقت ورزش (سلطانی فر) هم در این ماجرا برده شده که امروز نه فقط اهالی و جامعه ورزش‌، که کل جامعه ایران از دستگاه‌های نظارتی و قانونی و... انتظار دارند به این موضوع رسیدگی کنند و مو را از ماست بکشند. خوشبختانه بخش حقوقی وزارت از مقامات قضایی ذی‌ربط خواسته است که با مسببان این قرارداد افتضاح به طور قاطع و قانونی برخورد کرده و ضمن مجازات آنها، شرشان را برای همیشه از سر فوتبال و ورزش ایران کوتاه کنند.
قبلا هم نوشته بودیم و چند جا هم که فرصتی دست داد‌، بر این نکته تاکید کردیم که انتخابات ماه آینده فدراسیون‌، خیلی مهم و برای آینده فوتبال ما‌، بسیار حساس و سرنوشت ساز است. اگر عینک واقع بینی به چشم بزنیم و دنبال این نباشیم که سرخودمان را کلاه بگذاریم و عمدا واقعیت‌ها را نبینیم، خواهیم دید که وضع فوتبال ایران اصلا بسامان نیست و دربست در مشت جریانات ناسالم و منفعت جوست‌، باندها و افرادی که سایت و رسانه دارند و در بعضی از رسانه‌های موجه صاحب دار مثل خبرگزاری‌ها و بدتر از همه « تلویزیون» نفوذ و رخنه کرده و تمام دغدغه و آرمانشان! زالوصفتانه، مکیدن خون فوتبال ایران است.
فوتبال ایران کارش به جایی رسیده که این زالوها و دلالی افسارگسیخته و عناصر رسوا و پیشانی سفید‌، برایش تصمیم می‌گیرند و درهمه کار و امورش دخالت می‌کنند، به اکثریت مجمع نشینان فدراسیون خط وربط می‌دهند و رای آنها را مشخص می‌کنند، رئیس‌فدراسیون را به خاطر رای‌آوردن‌، بدهکار و وامدار خود می‌کنند، برای تیم ملی‌، سرمربی و کادر فنی گوش به فرمان می‌آورند‌، از طریق او لیست بازیکنان می‌دهند، ارنج و تعویض را مشخص می‌کنند و نرخ بازار نقل و انتقالات را به نفع خودشان تا آنجا که زورشان برسد، بالا می‌برند. خلاصه‌، از هیچ کثافتکاری و وقاحتی برای کسب منافع هرچه بیشتر دریغ نمی‌ورزند.