kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۷۱۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه ترکیه

 
 
 
* روز سه شنبه نمایندگان تیم ملی پاراشنای کشورمان در مرحله فینال ماده‌های 50 متر آزاد و 100 متر قورباغه به مصاف حریفان خود رفتند.در ماده 50 متر آزاد، شاهین ایزدیار با ثبت زمان 26.07 ثانیه موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد و سینا ضیغمی‌نژاد دیگر نماینده کشورمان در این ماده با ثبت زمان 26:47 ثانیه در رده دوم ایستاد و مدال نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کرد. ابوالفضل ظریف در همین ماده در رده چهارم قرار گرفت.براساس این گزارش، در ماده 100 متر قورباغه نیز سینا ضیغمی‌نژاد با ثبت زمان 1:12.33 دقیقه مدال طلا را از آن خود کرد و شاهین ایزدیار با ثبت زمان 1:12.62 دقیقه به مدال نقره رسید. پیش از این ملی‌پوشان پاراشنای کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا و سه نشان نقره و دو مدال برنز شده بودند.
* تیم ملی‌هاکی آقایان کشورمان در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، در مصاف با تیم‌اندونزی به پیروزی 5 بر 2 دست یافت. تیم ایران در دومین بازی دیروز به مصاف سنگاپور رفت و با نتیجه پر گل 8 بر صفر به پیروزی رسید. بازی سوم تیم ملی امروز پنج‌شنبه با تیم چین تایپه خواهد بود. 
* بانوی دونده سرعت ایران موفق به کسب مدال نقره در بازی‌های کشورهای اسلامی شد. فرزانه فصیحی در دوی 100 متر با رکورد 11.12 ثانیه ضمن شکستن رکورد ملی، بر سکوی دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد.همچنین حسن تفتیان در دوی 100 متر با زمان 10.02 ثانیه و با وجود شکستن رکورد ملی، به مقام چهارم رسید.در پرش سه گام، حمیدرضا کیا با 16.07 متر در رده چهارم قرار گرفت. همچنین در 400 متر با مانع، مهدی پیرجهان با 49.35 ثانیه به مقام چهارم بسنده کرد.
* دیروز ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری ایران، نخستین روز رقابت خود را آغاز کردند. در حرکات زمینی، محمدرضا خسرونژاد ملی‌پوش ژیمناستیک در اواخر اجرای حرکات خود، دچار مصدومیت شد و نتوانست به کارش ادامه بدهد. پس از این اتفاق، پزشکان برای رسیدگی به شرایط این ورزشکار اقدامات لازم را انجام دادند.