kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۹۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
در بالاترین سطح مورد تشویق قرار گرفتم

عطایی: پرچم روی سینه‌ام گران‌ترین دارایی من است

 


سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پرچمی که روی سینه‌ام نقش بسته گران‌ترین دارایی من است.
بهروز عطایی در تازه‌ترین صحبت‌هایش با اشاره به موفقیت‌های اخیر والیبال و بازنشر صحبت‌های رهبر معظم انقلاب درباره استفاده از مربی ایرانی اظهار داشت: وقتی مورد تشویق و عنایت فرد اول کشور قرار می‌گیرید حس خوشایندی است. اصولاً همه از تشویق استقبال می‌کنند و هرچه جایگاه فرد تشویق‌کننده بالاتر باشد این لذت مضاعف خواهد شد. من در بالاترین سطح مورد تشویق قرار گرفتم و برای خودم حس بسیار خوبی بود؛ البته این موفقیت متعلق به من نیست. اینکه رهبر انقلاب به رشته والیبال توجه دارد بسیار اهمیت دارد. بازهم از رهبر انقلاب تشکر می‌کنم که حواسشان به والیبال هست و این موضوع موجب دلگرمی ما می‌شود.
وی افزود: والیبال مسیر خوبی را در پیش گرفته و هیچ منطقی به ما اجازه نمی‌دهد که در شرایط کنونی نسبت به این اتفاق فکر کنیم. در بدبینانه‌ترین حالت باید تا پایان المپیک به فکر دوام و ثبات در فدراسیون باشیم تا به هدف‌مان برسیم. فکر می‌کنم وزارت ورزش و هیئت دولت باید به این موضوع توجه کند، چون شخص اول مملکت به آن توجه می‌کند.
عطایی در مصاحبه خود با خبرگزاری فارس به موضوع قراردادش نیز اشاره کرد و گفت: مربیان داخلی قراردادی با فدراسیون ندارند، چون این موضوع از سال‌ها قبل تصویب شده و من با آگاهی از این موضوع هدایت تیم ملی را با جان و دل پذیرفتم. زمانی که در تیم ملی جوانان بودم هم همین شرایط وجود داشت. اصلاً من با هدف گرفتن دستمزد و حقوق سرمربی تیم ملی نشدم. مبلغی که به ما پرداخت می‌شود در حد ایاب و ذهاب است. ما دستمزدهای‌مان را از باشگاه‌ها دریافت می‌کنیم. در شرایط کنونی که پرچم کشورم روی سینه‌ام است هیچ چیزی مرا اذیت نمی‌کند و این پرچم گران‌ترین دارایی من است و فقط به موفقیت تیم ملی فکر می‌کنم. درمورد موضوع قرارداد مربیان ایرانی ارگان‌های بالایی باید تصمیم‌گیری و اظهارنظر کنند و من اصلاً به خودم اجازه نمی‌دهم که در این خصوص استفاده کنم.