kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۹۵۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹

خبرنگار کیهان در جمع منتخبین گزارش‌های ماندگار کرونا (اخبار ادبی و هنری)

روایت کرونا (گزارش‌‌ ماندگار کرونا با قلم خبرنگاران به شیوه روایت داستانی) در ۳۵ عنوان توسط محمد رضازاده و به اهتمام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گردآوری شده است و انتشارات موسسه فرهنگی انتشاراتی زلال آن را منتشر و روانه بازار کتاب کرد.
 
 
 
گفتنی است؛ طی فراخوانی که توسط وزارت بهداشت داده شده بود، بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری ۱۰ اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.
خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های مهر، فارس، ایرنا، جام‌جم، تسنیم، برنا، دانا، آنا، ایسنا، ایلنا، خبرآنلاین، رادیو سلامت، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار حوزه سلامت قم و خبرگزاری صداوسیما، همشهری، روزنامه ایران، کیهان و وبدا از دیگر رسانه‌هایی بودند که نویسندگان آنها مقالات و گزارش‌های متعددی درخصوص رخدادهای این بیماری در کشور نوشته‌اند.
پس از ارزیابی آثار توسط شش نفر از داوران، رتبه اول خانم پریسا حیدری از خبرگزاری تسنیم با اثر «در جست‌وجوی امید میان بخش‌های کووید»، رتبه دوم گالیا‌ توانگر از روزنامه کیهان با اثر «یادداشت‌های روزانه یک دختر خبرنگار از پشت پنجره قرنطینه» و رتبه سوم حامد ‌هادیان از روزنامه جام‌جم با اثر «خط مقدم مبارزه با کرونای انگلیسی در ایران» به‌عنوان برگزیدگان اصلی معرفی شدند. شماری از آثار نیز شایسته تقدیر اعلام شد.