kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۹۳۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷

سرنوشت جوان سیل‌زده‎ای که بر سر رئیس‎جمهور فریاد زد!

چند روز قبل ویدئویی از حضور رئیس‌جمهور در منطقه سیل‌زده مزداران فیروزکوه منتشر شد که طی آن یک جوان اهل منطقه با فریاد از آقای رئیسی می‌خواست که به سیل زده‌ها کمک کند.


در این ویدئو که ایرنا منتشر کرده، جوان اهل مزداران فیروزکوه که خود شاهد سیل اخیر در این منطقه و خسارت‌های جانی و مالی آن بود، با لحنی تند و درحالی که شرایط روحی مناسبی نداشت، رئیس‌جمهور را هنگام بازدیدش از مناطق سیل‌زده قسم می‌داد و درخواست کمک می‌کرد، این اتفاق سریعاً در فضای مجازی منتشر و در صدر ویدئوهای بازدید شده در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
حالا چند روز بعد از آن ماجرا، در ویدئوی جدیدی که از گفت‌و‌گو با این جوان سیل‌زده منتشر شده، این جوان با اشاره به تماس بعدی دفتر رئیس‌جمهور با وی برای اطلاع از روند خدمات و کمک‌های انجام شده از زحمات دولت و استانداری تشکر می‌کند.
وی اشاره به حضور مستمر و پای کار بودن منصوری استاندار تهران در این منطقه و اقامت هر شب استاندار در مسجد روستا و در کنار امدادگران، در پاسخ به اینکه بعد از فریاد و اعتراض در جریان بازدید رئیس‌جمهور برخوردی با تو نشد می‌گوید نه، آنها شرایط خاص و سخت من و اهالی منطقه که گرفتار سیل بودیم و دوستان خود را از دست داده بودیم درک کردند.